Nitro 54Mbit/s WIRELESS LAN. Trådløs netværksadgang (under den forudsætning at der findes en WLAN/ Access Point på stedet) f.eks. på Internet- caféer; i lufthavne eller hjemmefra.
Dolby Digital 6-kanalslyd. (S/P-DIF optisk) til den digitale Hjemme- biografoplevelse med optimal lydeffekt - 2 integrerede højttalere. (Kun med et passende højttalersystem (medleveres ikke))
Medion 10/100Mbit Fast-Ethernet LAN. Internet 56k modem (V.90).
FireWire IEEE 1394: Deres direkte tilslutning til den digitale fremtid.
7 i 2 kortlæser - læser og skriver SD / MMC / MEMORY STICK / MEMORY STICK PRO COMPACT FLASH I + II Se billeder og videoer fra flashkortet fra Deres digitale foto- eller videokamera. Gem Deres data på flashkort, så de f.eks. senere kan bruges i PDA'er. Kopier data lynhurtigt og legende let på Deres Notebook.
Inkl Notebook USB scroll-mus.
Softwarepakke (OEM-versioner) Microsoft® Windows® XP Home Edition SP1 (forinstalleret og på back-up CD-ROM). Microsoft® Entertainment Pack (forinstalleret og på CD-ROM). Microsoft® Works 7.0 Standard. Microsoft® Picture It! Photo. Microsoft® Encarta Encyclopedia 2004.
MEDION HOME CINEMA (forinstalleret og på CD-ROM), OEM-version. Indeholder 5 professionelle programmer for video- og audioapplikationer! PowerDVD 5, PowerDirector 3.0 SE, PowerProducer 2.0 Gold, Medi@Show, Musicmatch Jukebox.
Nero Burning ROM 6 (forinstalleret og på CD-ROM) Program for kopiering af CD'er uden kopibeskyttelse.*** eTrust AntiVirus (forinstalleret, inklusive 90-dages gratis Internet Update). Nero Recode 2 SE (forinstalleret og på CD-ROM). Program for kopiering af DVD'er uden kopibeskyttelse.*** Videon (forinstalleret og på CD-ROM). System Recovery powered by PowerQuest. www.powerquest.com .
Og den koster så: 7.999 kr
Kan evt. så et billed af den under: www.aldi.com , tryk på det danske flag og gå under Aldi aktuelt, så kommer bærbaren frem.
Hvad siger i, er det er okay tilbud???? Eller skal jeg holde mig langt vær fra at købe en bærbar ved Aldi?????!!!!!
generelt er de bærbare fra Medion rimelige gode, omvendt kan de være ret store/tunge.
ud fra specifikationerne får du rigtig meget for pengene, f.eks. er der brænder i (well kan ikke helt se om det er en DVD brænder ud fra det du skriver, men anyway ser den god ud). Så som computer vil jeg sige den ser god ud hvis du skal bruge den som en erstatning for en stationær PC: dvs. du vil bruge den til skrivearbejde, se en DVD nu og da (kan tilsluttes fjernsynet hvis du vil se film på en større skærm). Vil tro den kan trække ældre 3D spil og andre former for spil der ikke kræver det vildeste grafikkort.
Omvendt skal du nok ikke forvente batterilevetid over 2-3 timer (VIL JEG TRO, da der IKKE står batterilevetid), for så skal du have fat i en Pentium M (Centrino) baseret bærbar, som f.eks. Zepto 4040. (du kan altid tjekke priser på www.edbpriser.dk under computere->bærbare sæt maxpris på det du nu vil have).. og så vil du se at konkurrenterne har svært ved at tilbyde noget der kan matche specifikationerne (CPU/HD størrelse/ Software (Windows XP home koster alene 500-600kr)/ og i dette tilfælde det trådløse netværkskort (hvis du altså har noget at bruge det til).
så hvis du har mulighed for strøm hvor du skal bruge den så vil jeg tro at den er god.