B@NG>> Ja jeg ved at i ikke konkurrerer med hverken Hardinfo eller Tweak, men det jeg vil ind på, er at de efterhånden har en del flere OC-relaterede artikler end Overclocking.dk har, og det synes jeg er en noget ærgelig tendens.
Angående eksistensgrundlaget, så tillad mig at citere den målsætning der står beskrevet her på siden:
-------
Målsætning
Vores målsætning med OverClocking.dk er, at lave en utraditionel hardware side, hvor ting som overclocking, køling, casemodding og test af hardware er i centrum. Vi ønsker at være kendt som en uafhængig nyhedskilde til information omkring hardware, og at vi på ingen måde at lader os påvirke i vores holdninger og meninger af kommercielle interesser. Det er endvidere vores målsætning at opbygge Danmarks bedste og mest seriøse overclocking/hardware forum. OverClocking.dk vil løbende blive udviklet med flere sektioner og funktioner til glæde for jer læsere.
--------
Hvis ovenstående ikke længere er gældende, så synes jeg ærlig talt i skulle melde ud, at i enten ikke længere har lyst, ressourcer eller tid til at følge den (gamle?) målsætning, og få forfattet en ny.
Jeg er enig med dig i, at Overclocking.dk lever (delvist) på sit forum, og jeg er garanteret heller ikke uenig med dig (og rigtigt mange andre) når jeg siger at det er det absolut bedste af slagsen i Danmark! Men hvorfor ikke køre stilen hele vejen igennem, som før?
Er der ikke idéer til artikler? Mangles der ressourcer til at få artiklerne og projekterne gennemført? Er der ikke nok aktive folk i crewet (eller folk med lyst til at lave selvstændige mods/projekter)? Lad nu være med at sige at hele crewet står på hovedet for deres stilling på Overclocking.dk, for det nægter jeg simpelthen at tro på - så skulle det være fordi der var 10-15 store artikler under opsejling, og alle skribenter knoklede på livet løs bag kulisserne...
Det burde ikke være så svært at få nogle artikler sat igang. Skribenterne sidder jo selv med hardware i deres egne maskiner, og det skulle være mærkeligt hvis nogle af dem ikke har noget af nyere dato også ;) Hvad med at lave en dansk test hvor der bliver benchet og testet på kryds af Windows versioner og Service Packs? Det kunne blive en fin guide til hvor man får mest ydelse ud af hvad...
Hvad med noget, hvor man sort på hvidt kan læse sig frem til hvad flowhastighed og slangediameter har at sige i et vandkølesystem? Der er jo tonsvis af muligheder, så jeg forstår simpelthen ikke hvorfor der ikke sker mere!
Jeg ved at i har fået tilbud om assistance, men eftersom der ikke er sket noget på det område, går jeg ud fra at i mener at i har styr på det selv?
Jeg ærgrer såmænd bare lidt over, at siden her efterhånden kun er baseret på nyheder og forum :(