#37:
jeg ved ikke helt hvad der er med dig... men alt det der med at du vil gøre oc.dk bedre, pga du har super-duper guides og alt muligt...
prøv at slappe og tage et kig under guides / artikler...
der er RIGTIG meget...
jeg synes det virker som om du kommer og prøver at blive en ala NoNig, Riska, SuperflyDK, men bare på den måde at du kommer brasende ind og siger, "Ihh jeg er sååå klog, og nu skal i alle høre"... NoNig, riska og Superfly har sgu været på sitet KÆMPE længe, og har gjort sig fortjent til deres "status"... det virker som om du er misundelig?
NoNig, riska og SuperflyDK ( jeg har sikkert glemt nogle ), har virkelig bidraget MEGET til sitet, både med guides, artikler, hjælpning af folk, vmods, r404-mods og ALT hvad jorden kan begære...
Jeg ved ikke hvad du kan / ved, men ifølge min mening skal du f*bippp* arbejde en del for at blive ala dem. Muligvis KAN du da også en masse ting, men så start med at vise det, istedet for at sige "Jeg kan, og jeg ved, og nu skal i bare høre og se!!"
Ikke at jeg selv er det...
Jeg håber du forstår, og ikke ser det som headhunt fra min side, men et supplement til at blive l33t her på sitet...
MvH Tonni...