King of the Hill

Om siden d.  30. april. 2004, skrevet af Jowls
Vist: 325 gange.

Jowls

Superbruger
Tilføjet:
30-04-2004 18:51:27
Svar/Indlæg:
1016/19
:i Som inspiration til dette site's hæderkronede bagmænd, så vil jeg foreslå at man evt. overvejer at indføre en slags "hitliste" over den pt. bedste hardware i forskellige kategorier.

F.eks. bedste HD, bedste GFX, bedste AMD mobo, bedste Intel mobo osv. bedømt ud fra de tests, som bliver bragt her. Jeg ved godt at der er ca. en million forskellige meninger om hvad der er bedst, men så kunne man da i hvert fald altid få skribent-junta'ens opfattelse med et muse-klik.

En god implementation af ideen er f.eks. www.gruntville.com :i

Jowls

Superbruger
Tilføjet:
30-04-2004 19:10:01
Svar/Indlæg:
1016/19
Det var nu ikke intentionen bag foreslaget, at få fattige studerende til at føle sig dårligt tilpas.

Men der er bare så utroligt mange tråde med "Hvilket xxx er bedst?". På den måde ville vi da ligesom have et udgangspunkt for den efterfølgende debat.

Med hensyn til det med misundelsen, så køber vi jo også bil-blade med Ferrari'er og mandeblade med Pamela andersson - vel vidende, at vi sikkert aldrig får nogle af delene....

WRÆÆÆH! Hvorfor skulle du nu lige minde mig om det... *snøft*

:e

Jowls

Superbruger
Tilføjet:
30-04-2004 19:36:05
Svar/Indlæg:
1016/19
Tjah, du kan jo også se det fra den mere positive side. Måske kunne det inspirere dig til at få studierne overstået i en fart, så du kan komme ud og få job i et af BMW-firmaerne. ;)

Og hvis du ikke ved hvad et BMW-firma er, så er her en kort liste med kendetegn...

- Navnet ender på "gruppen", "partners" eller "associates".
- Ligger i den indre by eller på den gamle Tuborg grund.
- Flotte men anonyme lokaler.
- Ingen ved præcist hvad de laver.
- Alle ansatte går i Armani og Gucci og kører BMW.
- Alle ansatte er unge og flotte. Ser du en gammel og fed fyr, er det chefen.

:e