-> #24
Jeg respekterer folk der bruger DDR, på samme måde som jeg forventer, at de skal respektere mig.
Det der af og til kan pisse mig af, er hjernelamme argumenter og *host* latterlige *host* udtalelser hvor folk giver udtryk for en mening der egentlig ikke har mere hold end hvad de selv tror... :l
Grunden til at jeg har "sværget" ;) til RD-ram, skyldes at det yder så sindssygt godt. Det er efter min mening, først nu her, at DDR er begyndt at komme med løsninger der kan hamle op med mit nuværende setup.
Jeg indrømmer blankt, at tiden er ved at rinde ud for mit RD. Det vil jeg aldrig modsige folk, det var da også derfor, at P4S13G skulle være som sendt fra himlen, og jeg går da også med bange anelser for, at "døden" er nær.
Jeg har partou sagt til folk, at jeg ikke sværger til benchmarks, da jeg kan se hvor meget folk blindt tror på dem. Til trods for at mit setup scorer dårligere (læs: målbart) end gode DDR-setups, så oplever jeg gang på gang, at når det kommer til rigtig applikations performance, i.e. 3DsMAX, Maya, Videoredigering osv. Så er jeg ikke stødt på noget DDR setup der er hurtigere...
Jeg valgte RD fra starten af, og måske er jeg nok også lidt stærkere stillet (økonomisk) end mange, men RD blev mit valg, og det har jeg holdt ved... Det kører bare. Mere er der sådan set ikke at sige til det ;) :r