Jeg har lige samlet min com... Når jeg tænder for den sker der intet. Der kommer ikke noget frem på skærmen. Bundkortet gir heller ingen lyd fra sig? Jeg har prøvet at lege med jumpersettings'ne med stadig uden held... Den står bare og "køre fast"
Mit system: AMD Barton 2500+ ASUS A7N8X-E Deluxe MSI ti 4200 128 mb DRR GFX
Jeg har kørt med dette system før bare med et ASUS A7N8X-X. Men da det gik ned fik jeg et ASUS A7N8X-E Deluxe mod det gamle.
Ja det kan endten være rammene eller CPU'en .... eller måske hvis du har vendt floppy-kablet forkert .... Såe tjek alle kabler ... og eventuelle løse komponenter ... !
Tror ikke det er PSU med mindre den er gået i stykker, men har du tjekket, at Power switch kablet sidder rigtigt i bundkortet, det vender jeg altid forkert på mit A7N8X-X
hvis du har kontroleret alle kabler ... og komponenter ...
Så ville jeg prøve at Clear Cmos'en ... og hvis det ikke virker, så kan du også prøve at starte fra scratch ...
altså kun stoppe bundkort+CPU+ram og grafikkort i maskinen ... så fjern alle andre indstiks kort ... og sørg for at der ikke er strøm til nogle af drevene ... !
Og hvis maskinen kan starte op med det ... Så kan du prøve at tilføje et komponent af gangen ...