X800PRO & XT Platinum resultater lækket...

Litteratur d.  04. maj. 2004, skrevet af palle prop
Vist: 293 gange.

palle

Elitebruger
Tilføjet:
04-05-2004 08:55:29
Svar/Indlæg:
2307/37
Tilsyneladende er THG's indtil videre hemmelige testresultater sluppet ud på nettet: http://www.computerbase.de/for...

Det er close race mellem ATI og nVidia denne gang, men det lader til at ATI endnu en gang trækker det længste strå i en overvejende del af testene.

Tiger

Elitebruger
Tilføjet:
04-05-2004 08:58:45
Svar/Indlæg:
545/13
Vi har allerede en tråd med det her....

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
04-05-2004 09:03:18
Svar/Indlæg:
23132/740
Hmm... :l

Jeg gad godt at vide, om det er et Engineering-Sample som Tom har fået fingrene i. Og, om læse hele testen fra Tom selv.

Jeg giver ikke så meget for "leaked" informationer. Det kan ligeså vel være en eller anden tosse der sidder og laver noget sjov med folk.

Men jeg undrer mig alligevel over hvorfor der er et audiostik ved siden af Molex-stikket ?:(

Ikke desto mindre. Yder de to kort på samme højde i stort set alt, så falder mit valg nok på ATi, igen, idet kortet er mindre.

Jeg har ikke så meget til overs for mega-store kort. Men lad os nu se til Onkel Tom selv udsender testen...

-> #0

Du ved ikke noget om hvornår testen bliver offentliggjort?

red_martians

Moderator
Tilføjet:
04-05-2004 10:33:32
Svar/Indlæg:
7881/1165
Er det ik et blæser stik??.... måske det skal kobles sammen med AMD64 "cool 'n quiet" Det kunne da være vildt smart...
Men ja..jeg synes også det ligner et audio-stik nok noget med den rage theater chip. De har nok fundet ud af, at det er for dyrt at lave en stor chip, og er så gået tilbage til 2chips-princippet. Som nVidia faktisk lige er hoppet fra???