#0 Den virker ikke specielt hurtigt, ifølge dit billede får du 10500 i sisoft sandra ved 4300MHz jeg får 12000 ved 3800mhz med min Northwood 3.2.
Hvad scorer du i pcmark 2002 ? Jeg scorede kun 7300 cpu score med min 2.8@3.6 Prescott, det er det sammen som min 1700+@2300MHz gjorde. Jeg scorer 9600 med min Northwood nu.
Men jeg vil gerne vædde med du får meget i memory score på grund af den høje L2 cache. Jeg scorede 9900 med en single blok 512 A-Data pc4000.
virus> Det er da en ok mem score der i pcmark2002. Er den også ved 4 Ghz? I så fald ser det ud til at den -ganske som forventet- ligger sig mellem EE og NW.
Hvad med temps, er din Vapo presset? Hvad siger hwdoctor, eller bruger du ikke det?
Jeg tror ikke at du skal hænge dig for meget i den cpu score, min score også laver end men gamle NW men i 3Dmark yder den bedre ved samme hastighed. 8)
Jeg bruger den nyeste, men du skal ik regne med at få mere. Men hvorfor også gå mere op i det. Benchmark siger ingenting, hvis din comp kører fint og du kan trække, det du bruger den til, er der jo ingen grund til at klage ? ;)