Havde selv et Terratec Cinergy 400 tv inden jeg købte et Hauppage PVR250.
Umiddelbart vil jeg sige til dem som synes softwaren til terratec kortet er noget bras, så har i ikke prøvet at se hvad hauppage leverer med, for det er da det mest ynkelige jeg nogensinde har set. Når det var lige en sidebemærkning.
Ang. selve spørgsmålet:
Terratec Cinergy 400 leverer et ok billede, softwaren virker som det skal, når man husker at opdatere til nyeste version, samt en lille patch til DirectX 9.0b. TextTV virker fint.
Hauppage PVR250 er hadwaremæssigt et godt produkt. Billedkvaliteten er bedre end Terratec Cinergy 400. Her får man også hardware mpeg2 encoder, så man behøver ikke den vilde cpu-kraft. Det var vist alle fordele, for softwaren er som sagt det værste bras man kan komme i nærheden af. Hvis man virkelig vil bruge dette kort til noget, så er SageTV det software man skal have. Med de nyeste drivere har man også TextTV på dette kort, men det kører som et eksternt program, hvor jeg synes det er noget bedre med Terratec.
Pyha, det var en længere omgang, men håber da det giver et indtryk af disse kort.