Har igennem tiden haft så mange problemer at jeg overvejer at smide lortet ud og bruge skærmen som akvarie. Anyway, here's the deal. Min computer opføre sig mærkeligt. enten er det IE der går ned uden grund (ikke HELE tiden) eller så får jeg en ping på mellem 600 - 1023 (ikke hele tiden) når jeg spiller. Udover det så har den det med at lagge når der sker for meget grafisk. Nogle konkrete eksempler er at hvis jeg kører et musik modul (VST) som består af en masse ledninger og når jeg kører musen henover så lagger det HEEELT vildt men ligeså snart jeg "fjerner" ledningerne så kører det fint. Et andet eksempel er at når B-one reklamen dukker frem på denne side http://gamereactor.dk/ (enten kommer b-one reklamen eller så kommer der en bokse reklame) så lagger min computer osse så meget at det ikke er til at styre musen. Når jeg bruger programmet Tune-up 2004 får jeg tit pop-up advarsels boksen der spørger om jeg vil sende en fejl meddelse til microsoft men programmet bliver ikke tvunget til at lukke ned og kan stadigvæk køre det. Dette sker IKKE hos min ven med selv samme program. For hurtigt at samle det: -Lag ved grafik (ikke i spil mærkelig nok, og ikke AL grafik) -Lag ved B-one reklamen -IE lukker ned -Høj ping (ikke hele tiden) -Fejlmeddelse ved brug af Tune-Up 2004