En radiator er ikke bare en radiator - der er mange forskellige slags, og mange forskellige kvaliteter. Det er ikke kun størrelsen der er en varierende faktor ;)
Selv har jeg kørt med alt lige fra et dual radiator system, til en 120mm og en 80mm radiator. Lige pt. kører jeg med 3 kølehoveder og et hårdt clocket system på en enkelt lille 80mm Black Ice Micro radiator, med en lownoise blæser @ 7 volt. De fleste ville nok slet ikke turde lave sådan en kombination, men min temp ved full load ligger på 48 grader ved 3500Mhz - det synes jeg egentlig ikke er slemt, når man tager systemet i betragtning.
Faktisk steg min temperatur kun 2 grader ved full load da jeg gik fra en 120mm EVO radiator, til den lille 80mm Black Ice.
Selvfølgelig hænger temperaturen sammen med hvor god/stor en radiator man har, men man skal også huske at kølehovederne kan sætte en begrænser. Hvis et kølehoved ikke formår at fjerne nok varme fra CPU'en, så når varmen aldrig hen til radiatoren for helt at blive fjernet fra systemet.