Superbruger
Tilføjet:
09-05-2004 19:37:57
Svar/Indlæg:
626/53
Jep, jeg skal have fat på lidt mere hardware!
1. Jeg skal bruge en mikrofon til tale over online spil, så lydkvaliteten skal være rimlig god, så der ikke er forstyrende skratteri! Ikke noget med headsets, det skal være en som kan stå på bordet, da jeg bruger Zalman Theatre6...
2. En, evt. 2 ny(e) harddisk(e) ville være godt...!
Jeg har lige nu en Seagate 160Gb Barracuda, SATA. Men af hvad jeg kan forstå, så performer de ikke så godt, og det kan vi jo ikke have... Jeg har hørt godt om en hvis Hitachi 7k et eller andet, som skulle være lydløs, og performe godt! :e
Så sådan en, evt. 2 to i RAID0 ville være godt! Jeg har ikke brug for mere end 200Gb, så sådan to 100Gb i RAID0 skulle leve op til mine krav! De skal være med SATA, da jeg har sådan to porte!
For at kunne gemme mine gamle data, kan jeg overføre dem til en IDE harddisk, installere de 2 nye diske, installere Windows, og overføre mine filer fra min nuværende disk til dem!
Jeg håber i kan hjælpe mig lidt! Evt. meget!... :p :e
Edit:
Hvad for et lydkort kan i anbefale? Sådan et skal jeg nemlig også bruge! Det skal have udgange til mindst 5.1, og en mikrofon indgang! Det skal også kunne lave rigtig god lyd, til en retfærdig pris!... Altså skal det være noget i stil med et Audigy2 af hvad jeg kan forstå... ?:(