Hmm... :l
"<i>---------------------------------------------------
Dine informationer er modtaget:
---------------------------------------------------
Denne E-mail er udskrevet automatisk, og er baseret på din egen indtastning via vores hjemmeside. Og denne E-mail er ikke afgørende for, hvornår der er indgået en aftale.
Dit ordrenummer er xxxxxx.
Adressen til vores Track & Trace side er:
web-adresse
Bemærk, at vi ikke trækker noget fra dit Dankort før varerne bliver sendt.
---------------------------------------------------
Du har bestilt følgende:
---------------------------------------------------
Varenr.: :55165
Vare :ASUS Radeon 9800 XT/TVD - Grafikadapter - RADEON 9800 XT - AGP 8x - 256 MB DDR
Antal :1
Stykpris :47,00
Total :47,00
--------------------------------
Varerne bliver sendt via Postdanmark og betales pr. Dankort.
Varer subtotal :47,00
Fragt :62,00
Betalingskortgebyr :2,58
Samlet pris :111,58
Fakturaadresse:
Telefon : xxxxxxxx
Navn : xxxxx xxxxxx xxxxxxxx
Adresse : xxxxxxxxxxx x
Postnr/by : xxxx xxxxx
Att. / rekv. :
Fax :
Email : xxxxx@xxxxxxxxx.dk
Leveringsadresse:
Telefon : xxxxxxxx
Navn : xxxxx xxxxxx xxxxxxxx
Adresse : xxxxxxxxxxx x
Postnr/by : xxxx xxxxx
Att. / rekv. :
Alle priser er opgivet i DKK og er inklusive moms.
Denne E-mail er udskrevet automatisk, og er baseret på din egen indtastning via vores hjemmeside. Og denne E-mail er ikke afgørende for, hvornår der er indgået en aftale.
---------------------------------------------------
Dit kundecenter:
---------------------------------------------------
Dette er dit brugernavn og adgangskode til dit kundecenter.
Brugernavn : xxxxxxxx
Adgangskode : xxxxxxxx
---------------------------------------------------
Leveringsbetingelser
---------------------------------------------------
1. Bestilling
Al bestilling foregår via Internet. Det er dog muligt at afgive en ordre til ITbutikken A/S via telefon, mod et håndteringsvederlag. Bestilling foregår ved at udfylde ITbutikken A/S 's ordreformular med alle relevante oplysninger. Vi vil herefter straks fremsende en elektronisk besked via E-mail – og siden hen en ordrebekræftelse når vores personale har gennemgået og accepteret ordren.
Ved ordrer, der er betales af elektronisk vej - fx Dankort, kreditkort, bankbetalinger - er bestillingen automatisk bekræftet fra kundens side. Ved anonyme bestillinger som fx. efterkrav, vil den elektroniske besked indeholde et bekræftelsesnummer, som efterfølgende skal bekræftes via vores Internet side, hvilket naturligvis vil fremgå af den elektroniske besked. Først når din ordren på den ene eller anden måde er bekræftet af dig som kunde, starter vi behandlingen af din bestillingen.
2. Priser
Alle priser er inkl. 25% moms, hvor intet andet nævnes,<b> og der tages forbehold for: Prisstigninger, valutaændringer, force majeure, afgiftsændringer, udsolgte varer og trykfejl.</b> Priserne er kun gældende indenfor Danmarks grænser, excl. Færøerne og Grønland.
3. Fragt / fremsendelse
Alle varer sendes med Post Danmark og tilstræbes afsendt samme dag, som vi modtager bekræftelse pr. E-mail, hvis varen er hjemme (se selv internetside). Er varen ikke på lager, vil vi inden 1 dag fremsende en E-mail med information om leveringsdato. Er man som kunde ikke tilfreds med denne leveringstid, kan man straks afbestille varen vederlagsfrit.
4. Service under garanti / reklamationsrets perioden
Ved behov for service, kan vores tekniker kontaktes på telefon 90138888. Returnering til service sker via fremsendelse pr. fragt. I pakken BEDES der være en fyldig fejlbeskrivelse samt en kopi af købsfakturaen. Varen vil blive repareret indenfor ca. 1-2 uger medmindre specielle forhold forekommer. Efter reparation sendes varen gratis tilbage til dig. Kan vores tekniker ikke finde fejl på et returneret produkt, vil den desværre blive returneret med et efterkravsgebyr på 200 kr i alt til dækning af forsendelsesomkostninger.
5. Garanti / reklamationsret
På alle produkter ydes der 2 års reklamationsret hvoraf det første ½ år er garanti, medmindre producenten selv giver yderligere garanti / reklamationsret på produktet. Skulle varen mod forventning gå i stykker under garantiperioden, repareres denne vederlagsfrit på vort eller producentens værksted, medmindre fejlen skyldes betjeningsfejl, modifikationer eller groft misbrug fra brugerens side. ITbutikken A/S kan ikke drages til ansvar for tabte data, som varer solgt af ITbutikken A/S har skabt. Ved B2B køb (Firma køb) opnås ikke ny reklamationsret ved reklamation og ombytning.
<b>6. Retur / fortrydelse
Skulle du fortryde dit køb inden for 14 dage fra den dag du modtager varen, tilbagebetaler vi varens pris ekskl. fragt. Returretten kan kun udnyttes, såfremt varen er i væsentlig samme stand og mængde.</b> Hvis varen er taget i brug, kan fortrydelse ikke ske, hvis brugen i det konkrete tilfælde har medført en formindskelse af varens salgsværdi. Vi gør i den forbindelse opmærksom på, at påvirkningen af en vares salgsværdi pga. ibrugtagning er individuel fra sag til sag, og forbrugerens adgang til at fortryde købet derfor beror på en konkret vurdering i det enkelte tilfælde. Softwarepakker hvor forseglingen er brudt, kan ikke returneres. Varer, der returneres UFRANCO eller på efterkrav, nægtes desværre modtagelse.
Bemærk: at ved Dørsalg (Afhentning i Butikken) og B2B (Firma køb) er der ingen returret.
7. Udnyttelse af fortrydelsesretten
Som kunde har du flere måder, hvorpå fortrydelsesretten kan udnyttes. Hvis du fortryder dit køb, inden vi har sendt varen, annulleres ordren nemmest ved, at du selv sletter ordren i vores Track & Trace-system. Er varen afsendt, kan du naturligvis nægte modtagelse, når postmanden ankommer med pakken. Du kan også modtage pakken og derefter returnere den til os inden 14 dage, fra den dag du modtager varen, i væsentlig samme stand. I alle tilfælde vil ordren/handlen blive ophævet. Bemærk dog at har varen været fremsendt vil vi opkræve fragten.
---------------------------------------------------
Hvordan fortryder jeg ordren?
---------------------------------------------------
Den ordre du har afgivet kan fortrydes nu på følgende måde:
1. Ved Efterkrav: Hvis du ikke bekræfter ordren, vil den automatik gå i glemmebogen efter 8 dage. Vi vil dog minde dig om at du har en ubekræftet ordre 2 gange. Dette skal du bare overhøre, og herefter er din ordre automatisk slettet igen.
2. Ved elektronisk betalinger som er automatik godkendt ( Dankort, Kreditkort, Bankbetalinger ): Bedes du hurtigst muligt gå ind i Track & Trace, og trykke ”slet ordre”. Dette kan du gøre indtil vi har afsendt ordren. Når ordren er afsendt og pengene er trukket på din konto, vil pakken komme til dig.
3. Ønsker du at fortryde ordren fra pakke afsendelsen og 14 dage frem, skal du sørge for at vi får pakken tilbage. Når vi modtager pakken retur, vil vi straks herefter fremsende betaling (Normalt via en Check).
---------------------------------------------------
Denne E-mail er udskrevet automatisk, og er baseret på din egen indtastning via vores hjemmeside. Og denne E-mail er ikke afgørende for, hvornår der er indgået en aftale.
Hvis du har spørgsmål til denne mail, din ordre eller vores side kan du rette dem til internet@itbutikken.dk eller på tlf. 87 27 44 44.
Vi takker for dit køb.
Med venlig hilsen
ITbutikken A/S
Gl. Århusvej 19
8800
Danmark
Husk du altid kan følge din ordre på vores Track & Trace side.</i>"