Jeg synes ikke fronten er særlig pæn - så hellere Lian-Li, men det er der jo også så mange der har efterhånden... :00
Men jeg synes også det er fedt at toppen kan tages af - det kunne da være en klar fordel for dem som ønsker at montere vandkøling i toppen af kabinettet... :)
#1 Der er et absolut minimum af skarpe kanter i det kabinet, jeg har fået det sølv-grå ind af døren idag og jeg må indrømme det er virkelig kval. for pengene.
Jeg har også det kabinet fra testen og kan også kun sige, at der ikke er nogen skarpe kanter! Dog er den medfølgende 120mm blæser ikke specielt støjsvag efter min mening. Men med en fanbus og blæseren på 6v siger det ikke meget.
#3 Ja, jeg har også monteret en dobbelt radiator i toppen af mit, så det kan godt lade sig gøre. Det er dog ikke toppen alene som kan tages af, da den hænger sammen med den ene side.
ser sku virkeligt nice ud, minder på mange måder om antec Sonata, som jeg selv har. bare knap så kønt med alle de plastik dimser der hænger over det hele, men dem kan man vel bare flå ned.,
#8 www.shg.dk har dem til 995,- uden PSU. Jeg købte mit hos dem til 849,-. Men de har åbenbart sat prisen op siden. Hvis det er de lilla plasticdimser du snakker om, så er de ikke så nemme at pille ud. Men det kan da sagtens lade sig gøre, hvis man vil. :)