Jeg er som sagt enig så langt som at det måske ikke kan komme i kategori som værende "fedt" men det er da stadigt et mod (givet at vinduet er selv monteret) og for 12 årige lars er det en sejr, at det lykkedes for ham at montere 2 stk Thansen kathoderør, købt i fredags efter at have plaget sin far i 14 dage om at få dem, UDEN at brænde computeren af, som forøvrigt er købt på afbetaling i DER eller fona til LANGT over normal pris. :p
Er man en mindre computer bruger, bare fordi man ikke selv har bygget sin computer op med div. dele fra shg og midtdata?? nej vel?.. nogle af verdens førende computer experter og grafikkere sidder faktisk ved købte computere.
Er man mindre case modder fordi en eller anden tilfældig pralhals
har lavet noget der er 1000 gange federe?? nej ALLE skal starte et sted. Få noget fedt at se på i fremtiden, og ros de begyndere der kommer med deres selv monterede tivoli lys. Ellers mister de jo interessen for det, og så ender vi med en flok gamle nar**** der sidder og er selvfede på deres eget arbejde "dengang i 2004"
min hobby er mere taget en drejning til knivmageri, et fornemt håndværk der har existeret i mere en sølle 50-70 år som computeren har.
Og der er jeg nybegynder, og ALDRIG har jeg mødt en erfaren knivmager der siger noget negativt om mit arbejde, kun konstruktiv kritik, efterfulgt af en spand gode råd, tip og ideer.
Hvorfor mon jeg har skiftet hobby??
Et eksempel på hvor lidt respekt folk har for andre her, er guiden til en pænere HDD her på forsiden af OC.dk
Forestil jer at det var jer selv der havde skrevet den, eller noget lignende, som i "bare vill glæde andre med" eller i det mindste få noget til at ske på forsiden under guides.
Næste gang der er nogen der poster et plexiglas/kathode mod
så lad dog være med at skrive, hvis i ikke har noget positivt at sige.
!!