ATI Remote Wonder II .. Hvilke butikker ?

Diverse d.  14. maj. 2004, skrevet af TroelsOlesen
Vist: 394 gange.

TroelsOlesen

Elitebruger
Tilføjet:
14-05-2004 01:33:22
Svar/Indlæg:
1996/65
Jeg har siddet og surfet lidt rundt på forskellige producenters hjemmesider, for at finde x800xt modeller ...

Og pludselig falder jeg over noget meget interessant på club-3d.nl ... nemlig at de har lavet en kopi af Remote Wonder II ... og jeg surfer videre og finder ud af at Connect3D også har sådan en på deres salgs liste ...

http://www.connect3d.com/produ...

Og så er det bare jeg spørger ... er der nogen som har set nogen danske netbutikker, hvor man kan købe remoten ... da jeg har 1'eren ... og jeg må bare have 2'eren ...

Det skal være danske netbutikker ... da mit dankort vist ikke virker så godt uden for landets grænser ... :D

Spiffen

Elitebruger
Tilføjet:
14-05-2004 08:46:05
Svar/Indlæg:
3162/78
http://www.edbpriser.dk/Listpr... da det ik er at se inde på edbpriser, tillader jeg mig at tvilve

TroelsOlesen

Elitebruger
Tilføjet:
14-05-2004 15:22:19
Svar/Indlæg:
1996/65
#1 ... ja jeg ved godt at den ikke er på edbpriser endnu .... men det er jo også et rimelig nyt produkt ... og edbpriser plejer at være langsomme med at opdatere deres produkt liste ... !

Men ja .. jeg har heller ikke selv kunne finde det i de normale netbutikker som jeg ellers regnede med ville forhandle den...

Såe man bliver vel bare nød til at vente nogle uger endnu til den kommer til det danske markedt ...

FLD

Elitebruger
Tilføjet:
14-05-2004 15:49:54
Svar/Indlæg:
417/68
TroelsOlesen> Den har været ude i godt stykke tid nu. Problemet er bare at ATI ikke sælger den alene. Connect3D og Sapphire er de eneste og skal vi ikke regne med at der går en god stykke tid før de har ryddet deres lager.

Men ærligtalt så vurderes den altså ikke så meget bedre, jeg har RemoteWonder I og jeg er KANON glad for min sammen med uICE softwaren der følger med I og II er ikke 5 potter p.. værd.!

TroelsOlesen

Elitebruger
Tilføjet:
14-05-2004 17:04:01
Svar/Indlæg:
1996/65
#3 ... nu er det også lige række viden jeg vil glæde mig mest over ved RWII ... da jeg lige nøjagtigt har problemer når jeg skal se film på fjernsynet ... (der er nemlig 10 meter imellem computer og fjernsyn ... og de står i hvert sit rum) ... og der skal man lige flytte sig 2 meter hen imod computeren ... for at remoten bliver registeret ...

og det er lidt irriterende at skulle rejse sig fra sofaen for at kunne bruge remoten ... men ja den er suveren det giver jeg dig ret i ... og det er også derfor jeg vil have 2'eren ...