jeg vil starte med at give siden lidt ros.
jeg kan godt lide at siden er meget enkelt stillet op, med nogle lidt matte farver, som ikke skær en i øjene (der er nok mange som syntes den er kedelig), jeg syntes også den er lidt kedelig, men den er klart at foretrække frem for mange andre. en anden god ting er at de 20-25 af de nyeste (kommenterede) indlæg kommer frem på forsiden, der er iøverigt også en meget god tone i det (hvilket jeg ikke syntes at der ses ret tit).
så det negative
siden er lidt langsom, men det er jo ved at blive rettet op på, så det er forhåbligt snart klaret, der er lidt for få artikler men tilgengæld er de gode/ godt skrevet, men man kan ikke både kræve at derarbejdes med at gøre siden hurtigere, og at der kommer flere artikler, for det svarer til at blæse med mel i munde, og det kan jo ikke lade sig gøre ;) så nu håber jeg at der snart bliver rettet op på hastigheden af siden, da det har første ret i mine øjne, derefter kan vi så håbe på lidt flere artikler. spredningen på artiklerne
jeg kan godt se havd nogle mener med at de fleste tråde ikke handler om overclocking, men noget som airflow, kabinet osv., kan faktisk have en stor betydning for overclocking, så et eller andet sted har det af ligevel noget med siden at gøre.
just my opinion
/coctail