Er der nogle der ville være så søde at smide nogle links til nogle sites(ikke tysk og spansk), hvor de tester de nyeste notebooks?
Jeg syntes det er meget begrænset hvad jeg er i stand til at finde. savner et site, der fokuserer på bærbare comps.
men har alligevel fundet ud af at min nye comp skal være en asus. de laver simpelthen kun kram! hvis der er nogen der har noget negativt at sige om asus, så lad jeres frustrationer komme ud i denne tråd. måske tager det trykket af "fredrik og mary" tråden :p
pt tilfalder valget som den ultimative bærbare comp Asus W1000N den har simpelthen en kombination af alle de ting jeg ønsker. valget stod mellem den og M6800N, men W1000N vinder på designet, og de nytænkene facciliteter som denne besidder.
da jeg skal til kosovo til august på en 6mdrs tur er jeg bla. fri for at købe et lille fjernsyn, da den har indbygget tv-tuner, og med indbygget "4.1" (i gåseøjne!!) højtaler sys. burde den kunne udjævne mit afsavn til min fantastiske hjemmebio!
kunne dog godt have ønsket mig et mobility 9700 istedet for 9600, men 96'eren skule nu også gerne kunne trække alt hvad jeg skulle få brug for.
den koster pt 2300 euro med de specs. jeg ønsker... bla 1,7gHz centrino og 1024MB RAM 80gb Hd
men den primære grund til at vælge W1000N er denne: