Trådløst høretelefoner

Diverse d.  15. maj. 2004, skrevet af karaffa
Vist: 398 gange.

karaffa

Superbruger
Tilføjet:
15-05-2004 17:24:53
Svar/Indlæg:
291/87
Hejsa. Er der nogle der har erfaringer med trådløse høretelefoner?
Og hvor kan de evt købes, jeg har kigget inde på edbpriser men syntes ikke jeg kan finde nogle ved at søge på trådløs eller cordless.

Coctail

Elitebruger
Tilføjet:
15-05-2004 20:59:23
Svar/Indlæg:
2353/24
hvis du går trykker på avenceret og sætte et flueben ved trådløs under headsets, så kommer den liste frem http://edbpriser.dk/Listproduc...

har ingen erfaring med trådløse headsets, så det ved en anden forhåbligt

Sidewinda^

Superbruger
Tilføjet:
15-05-2004 21:16:23
Svar/Indlæg:
172/29
Kan kun sige tre ord:

DONT DO IT!

Har utrolig dårlige erfaringer med trådløse hovedtelefoner. Har kun prøvet et sæt der spillede nogenlunde og det var Sennheiser's topmodel til (dengang for et halvt år siden) 4500 dkk. Havde selv et par "billige" til 600 kr, men de belv hurtigt skiftet ud med nogle AKG-44.. Med ledning ;)

M.v.h

Sidewinda

Jam

Elitebruger
Tilføjet:
15-05-2004 23:48:39
Svar/Indlæg:
976/138
De gode ting:
Det er sku nice nok at have trådløse derhjemme til at høre musik og sådan noget på (fra comp eller anlæg). Det er sku også nice nok at kunne rejse sig fra sin plads og stadig kunne høre hvad der sker i et spil, for eksempel i C&C hvis man har en god by og så lige bliver sulten, så kan man gå ud og lave sig en mad mens man stadig kan høre om man bliver angrebet.

De mindre gode ting:
Det stinker lidt til netz hvis der er andre der også har nogen og man ikke kan skifte kanal :x , og så er der står risiko for skratten og dårlig forbindelse på grund af al den elektriske støj.

Jeg har selv et par fra SONY (mdr-RF815r). Har ikke haft store probs med dem, da man kan skifte kanal og senderen er ret god, men det er altid en god ide at have nogen med tråd i med sig.

-=GeZ=-

Elitebruger
Tilføjet:
16-05-2004 03:19:00
Svar/Indlæg:
230/10
Kører selv med et par Sennheiser, kanon lækre!. Men med mindre at du vil bruge dem til at høre musik eller lign. når du er væk fra computeren, vil jeg ikke anbefale du køber et par trådløse... Med mindre du køber nogle med en tosset forstærker får du ikke nogle som kan følge med på tråd, og jo mere effekt, desto større :)

karaffa

Superbruger
Tilføjet:
16-05-2004 15:35:57
Svar/Indlæg:
291/87
Okey tak skal i have. Det var egentlig mest ment til at høre musik når man står og vasker op eller noget, og kæresten brokker sig hvis man bare skruer helt op for anlæget.

Str0ke

Overclocker
Tilføjet:
16-05-2004 16:17:55
Svar/Indlæg:
8/4
Jeg er helt enig med #2