Superbruger
Tilføjet:
16-05-2004 12:50:56
Svar/Indlæg:
168/35
Jeg har et C og D drev på min 120gb disk, og har ikke mulighed for at tage backup på andet end min egen harddisk (hvilket udelukker min mulighed for at formatere hele lortet og slippe af med denne virus).
Jeg har hele tiden kørt med Norton Antivirus 2004 som jeg liveupdater en gang om dagen, og alligevel fandt jeg igår følgende vira:
W32.Sasser.E.Worm
W32.Sasser.D
W32.Spybot.Worm
De to Sassere, er vidst på en eller anden måde blevet sat igang, og jeg har inde i joblisten under "processer" en masse filer kaldet svchost.exe.
Når jeg forsøger at lukke en af dem, kommer den med den der skærm som vi alle kender fra Blaster Ormen (din comp lukker om 60 sek).
Og mens jeg lige satte ovenstående punktum, fandt den endnu en fil der var inficeret med W32.Sasser.D
Maskinen kører ufattelig langsomt efter den har fået denne virus. Jeg skal skrive en rapport til i morgen, samt en mundlig fremlæggelse i engelsk, og selvfølgelig kan jeg godt gøre det med denne virus på, men det ville nu være dejligt hvis nogen af jer kunne hjælpe mig med at få den fjernet.
På forhånd tak for hjælpen :P