Jeg har et kæmpe problem.! Jeg har fjernet mit Raid1, det er der ikke noget problem i. MEN da jeg så skulle ind og kigge på mit E drev manglede der en mappe med 30 GB filer Drevet er 50 GB og der er 15 GB ledig, hvor pokker er de filer.? Det er ikke spor sjovt, det er hjemmevideo og jeg var nød til at fjerne min Raid1 til jeg fik råd til nogen flere diske. Hææææææælp..!
Hvis du kan vente til jeg kommer hjem ved 14:00 tiden, så kan du lige ansøge mig på MSN, for jeg har en masse værktøjer til Recovery af fil, og jeg har en del stykker der virker med RAID diske.
Det manglede da bare :) Har selv stået i den situration at have slettet ( ikke med vilje) 120 Giga i min RAID 1, som bare ikke kunne reddes uden en masse programmer. Så hvis jeg kan hjælpe med at hive dine Hjemmevideoer frem igen, vil det kun glæde mig.
Nu skal jeg lige ha et par ting på plads. Du har kørt raid 1 (spejling). Du har herefter fjernet den ene af de spejlede diske og det er derfor kun data recovery på en enkelt disk du skal ha lavet.
Correct me if im wrong ;)
Jeg ville prøve lidt blandede harrdisk recovery tools og se om det gav pote. Husk for guds skyld ikke at lægge mere data ind på disken, da du kan komme til at overskrive noget.
Heide> Ahhhhh. Det hele er der stadig kan jeg se via file inspector recovery, nu skal jeg bare lige ha lidt tid til at finde ud af hvordan det virker :e :e