#10. Har faktisk ikke haft en i hænderne endnu, men så snart jeg får mine to singler skal jeg nok smide noget op på vores side af det. Cooltec har faktisk en pisse snedig model også, som er beregnet til at sætte på bagsiden af Chieftec kabinetter, der hvor man har 2 stk 80 mm blæsere, som så kan bruges til at blæse luft igennem radiatoren. Den har hullerne til studsene siddende meget tæt på hinanden så man kan bore to huller og trække studsene igennem lige neden under det nederste 80 mm hul.
Men mon ikke man evt selv kan lave et par shrouds til sådan en satan, om ikke andet så er det jo bare at smide et par stumper slange neden under hullerne på blæseren, så man får lidt afstand, så er den skid jo slået og luftet :e
Men når jeg har de sidste dele hjemme begynder jeg at samle hele mit system, og der skal nok blive taget rigtigt mange gode billeder af systemet, de skal blandt andet bruges til at opdatere vores guides, og meget mere :)
Manger stort set kun de to radiatorer sammen med en dual harddisk køler, som er bestilt, og så ellers min Enermax 460W vandkølede PSU som er købt og betalt hos EDVextrem.de, men også den mangler at blive leveret, men forventer at have de sidste dele hjemme i løbet af denne uge.
MaGiX