Elitebruger
Tilføjet:
17-05-2004 21:15:57
Svar/Indlæg:
23132/740
Selvom overskriften antyder det, så er det ikke lige hvad man umiddelbart skulle tro... :l
Der er (rigtig) mange der klager over at oc.dk er langsom. Det kan jeg kun være enige med flertallet om. Der er også nogle der antyder, at det skyldes deres internetforbindelse... men men men...
I dag, hvor begge mine maskiner ikke kører, sidder jeg ved min mors "gamle" AMD K6-II 500MHz'er, m. 256MB ram osv. osv. Der er for tiden installeret (... det har der vist altid været, men dette er en frisk installation) Win 98 Second Edition.
For de af jer, som er for unge/nye til at huske det gamle l*rt, kan jeg fortælle, at Overclocking.dk har aldrig kørt bedre.
Ingen forsinkelser, ingen "lag" (:00), ingenting.
Siderne fucker ikke op, ventetiden har indtil nu ikke været over 1,5 sek, hvorimod jeg lige har oplevet at skulle vente på at min "salgs"-tråd skulle bruge over 50 sek. på eksekvering.
Jeg beder derfor "alle" om at tage det som en betragtning og lige holde øje med om det nu også bare er en tilfældighed, eller om de også har Win9x/Me'ere der kører oc.dk i et acceptabelt tempo.
*tak* for opmærksomheden!