CTD i diverse spil efter 5. min.

Software d.  17. maj. 2004, skrevet af slettes
Vist: 300 gange.

slettes

Superbruger
Tilføjet:
17-05-2004 21:58:06
Svar/Indlæg:
69/23
Hej allesammen.

Jeg har for nyligt fået et stort problem. Hver gang jeg har spillet et spil i 5 minutter får jeg crash to desktop. Det er hver gang og i alle spil. Desuden får jeg en svchost socket not connected fejl ved opstart. Jeg ved ikke om de to ting er relateret til hinanden, men jeg ved at jeg føler mig dum når jeg sidder med min nyindkøbte P4 3Ghz processor og kun kan browse nettet... :x

Jeg ville høre om der er nogen der ved hvad jeg kan gøre? Jeg har søgt efter en løsning på google, men jeg fandt kun noget der kunne ligne løsninger til 95 og 98. Jeg kører XP og har i øjeblikket clocket alt ned til standard. Please sig der er nogen der kan hjælpe (hulk hulk)

M.v.h.

Martin

Deep

Superbruger
Tilføjet:
18-05-2004 02:04:29
Svar/Indlæg:
507/141
Det kan være utroligt mange ting..
Du skriver "nyindkøbte P4 3GHz" ?
Begyndte problemerne ca. da den blev installeret ?
Eller skiftede du også andre enheder ca. omkring da problemerne begyndte ?

Du har opdateret alle drivere, ikke ?
Hvad er spændingerne på din PSU ?
Kan du gennemføre Memtest86+ ?

vanovich

Elitebruger
Tilføjet:
18-05-2004 02:25:44
Svar/Indlæg:
3972/242
det er nok din ram timmings

slettes

Superbruger
Tilføjet:
18-05-2004 10:23:36
Svar/Indlæg:
69/23

Jeg har nu testet lidt på kryds og tværs og fundet ud af at du nopk har ret. Det er den nye processor der er problemet. Ikke at der er noget galt med den, men den er bare lidt hårdere ved PSUen. Så jeg bytter den lige ud med en anden. Jeg ved faktisk ikke hvad den her er på, men jeg ved at den anden er på 300W. Er dog ikke sikker på om det er nok :l

m.v.h.

Martin