Jeg har personligt aldrig lagt skjul på min holdning overfor det HardwareTidende.dk gør, jeg syntes det er misbrug af andres arbejde. Det har jeg også tilkendegivet i HardwareTidende.dks forum, ligesom jeg har spurgt mig til råds ved jurister, dog uden at nævne navne, som har sagt at det er ulovligt. Dette gjorde jeg i forbindelse med en diskussion på HardwareTidende.dk, som jeg havde med Rune, og da han ikke længere kunne tilbagevise mine begrundelser for de holdninger jeg havde, slettede han tråden.
Men jeg syntes at man "glemmer" en meget vigtig ting i denne diskussion, nemlig at Rune aldrig har det hardware mellem hænderne som han anmelder. Når man som anmelder har et produkt mellem hænderne, danner man sig en masse indtryk, som alle sammen bidrager til den samlede vurdering - og disse indtryk for Rune og hans skribenter ikke, når de sidder og danner deres egne meninger ud fra benchmarks.
#22 -->Det som alle nyheds-sites gør, nemlig at skrive kort fra artiklen og eventuelt sætte et billede på, kan slet ikke sammenlignes med det som HardwareTidende.dk gør. Når du har læst på HardwareTidende.dk, kan du læse alle benchmarks og konklusion osv. - i en nyhed på et af de angivne sites, eller på Hardware-Test.dk eller Overclocking.dk kan du højst læse et lille udsnit, så hvis du gerne vil læse om produktet, springer du 99 % sikkert videre til original-artiklen, og støtter dermed forfatteren, med dit besøg. Det gør du ikke nødvendigvis på HardwareTidende.dk...