Logon fejl i xp

Software d.  18. maj. 2004, skrevet af Zodric
Vist: 239 gange.

Zodric

Superbruger
Tilføjet:
18-05-2004 23:14:09
Svar/Indlæg:
48/6
Jeg har overclockede lidt med nogle ram jeg laante og det gik ikke som forventet, de kunne ikke det jeg forventede og det resulterede i at windows jo gik ned en masse gange under opstart. Jeg bliver lidt skuffet men fuck det for det var ikke mine saa jeg saetter dem bare ned til standard igen, men nu kan jeg saa ikke logge paa mere, jeg har 3 brugere og ingen af dem vil logge paa, hver gang jeg proever faar jeg meddelelsen (The local policy of this system does not permit you to logon interactively).
btw. administrator faar samme tur som resten.
jeg aner ikke hvad jeg skal goere.

TroelsOlesen

Elitebruger
Tilføjet:
18-05-2004 23:28:31
Svar/Indlæg:
1996/65
Jeg er ked af at måtte sige det ... men dine bruger settings er blevet fucked op ...

Jeg har også oplevet det engang ... hvor jeg restartede en computer mens den var ved at logge ind (eller var det ud, anyway)... det eneste du kan gøre er at prøve at starte et fejl sikret tilstand ... og logge ind som administrator ...

og så lave en backup af alle vigtige dokumenter i Documet and Settings mappen ... for hver bruger ... og så bliver du nød til at slette bruger profilerne og oprette dem igen ...

Men husk for guds skyld at have taget backup af Dokuments And settings Mappen ... iden at du gør det ...

Så kan du nemlig kopiere alle dokumenter ind fra backuppen tilbage til den ny oprettede bruger konto ...

TroelsOlesen

Elitebruger
Tilføjet:
18-05-2004 23:30:10
Svar/Indlæg:
1996/65
Hmm ... okai så ikke lige at du ikke kunne bruge administrator kontoen ... så er du lidt på herrens mark ...

Det kan være at man kan bruge recovery consollen på instalations CD'en ... men jeg ved ikke hvordan i denne sammenhæng ...

En anden mere sansynelig mulighed er hvis du har en anden computer med samme styre system ... så kan du stoppe harddisken over iden ... og så overskrive Administrator mappen (den under documents and settings), med den Administrator mappe som der er på den maskine som virker ...

Zodric

Superbruger
Tilføjet:
18-05-2004 23:32:33
Svar/Indlæg:
48/6
Jep, jeg kan finde meget om problemmet paa nettet men alle kraever at administrator virker saa jeg bliver nok noed til at geninstallerer.
x( x( x( x( x(

vanovich

Elitebruger
Tilføjet:
18-05-2004 23:33:59
Svar/Indlæg:
3972/242
format and install :00

Zodric

Superbruger
Tilføjet:
19-05-2004 08:12:30
Svar/Indlæg:
48/6
Er der slet ikke nogen der kan hjælpe? jeg vil helst undgå en reinstall da jeg ikke har nogen cd hjemme.