jeps det ser fint ud. glæder mig til demo'en. der er vist noget med at man skulle kunne rode en del mere med bilen og så skulle der også være car-damage.
Nu ved jeg ikke hvor meget du fik læst derinde men du skulle kunne fin tune bilen :i og hvis man kører i regnvejr vil bilen begynde at glide alt i alt mere realistisk
Det ser ok nice ud ;) jeg håber bare at tunings mulighederne bliver lidt mere individuelle, i stedet for level 1, 2 og 3 :p det kunne jo være fedt at have lidt mere indflydelse på hvilke dele/producenter af udstyr man sætter i"sin bil" 8)
Hvide fælge! denne gang må de ikke glemme dem. Selv at kunne lave vinyler ville også være nice, men dog i et begrænset omfang (in game editor) så ikke folk går helt amok :)
skal også have mulighed for at lave lowridere... kunne være så sejt... Følgende biler som skulle være med imo:'
Dodge Viper Dodge Challenger Renault Clio Audi TT Audi A3 Mercedes SLK500 morris mini VW Jetta Mustang GT500 Mustang GT350 Honda accord Så ville det blive årets spil uden sammenligning :D
#7 if they're hot on the street, they're in the game. Så mon ikke der kommer nogen af de biler du nævner, jeg glæder mig til at de kommer med nogen flere oplysninger om spillet, selvom jeg skal have det alligevel :e
#5 ... det er faktisk muligt at snyde NFSU til at spille på LAN ... det er dog en noget besværlig måde i forhold til hvis spillet bare havde en LAN funktion indbygget ... men den virker ude mærket ...
#13 ... et lille tip til dig ... ude i venstre side (i menuen) er der et punkt der hedder Community ... der inde under kan man rette i de sidste 25 posts og sidste 25 indlæg man har lavet ... :)
#16 Ja det kan jeg kun give dig ret i selv om man kører det hele på medium er der mer end rigeligt med penge, så er det lige som om det sjove går af det. (kun det med pengene)
#16 De eneste "Spare runder" man kører er i starten når man lige skal have hækspoiler, skørter, frontspoiler og fælge.. +"det løse" så skal man lige køre 3 løb.. og så har man ellers penge nok gennem hele spillet...:p