Hejsa, overskriften er måske lidt overvurderet, men ihvertfald vil jeg gerne rode med noget musik... altså lave det helt fra bunden... og det er naturligvis techno jeg snakker om. Nogen der lige ved hvad jeg skal bruge af programmer???
Og den første der nævner Rave Ejay bliver nakkeskudt... det skal sq være noget seriøst hvor man kan lave helt sin egen "sound"
Lyder godt... så nærmer vi os noget... hvaaaa, hvordan funker sådan noget skidt egentligt, har ikke prøvet andet end de der Ejay progz, skal man selv lave lydene eller er de forprogrammeret og er det svært?
Emagic > http://www.emagic.de/ - Laver logic, som er en 100% pro. sequencer, og sparker røv.
Så der jo også Steinberg's Cubase, som også henvender sig til den pro. bruger.
Porpellerheads Reason er nu et godt sted at starte, sidenhen kan man jo altid smide Logic eller Cubase oven i hatten, da de uden problemer kan køre i sync med hinanden.
Men alt det her Egay, Music Maker er for nærige lamers der ikke gider bruge tid på at sætte sig ind i noget, og som er 100% talentløse. Så fuck det! :i
#16 Hehe... ja... det koster satme også klejer, sådan en gang DJ udstyr...btw... hvis du vil lege lidt i DJ-verdenen så kan Native Instruments Tracktor DJ varmt anbefales... det nok det bedste inden for software-DJ generen.
Du får meget i Reason... og det er ikke super umuligt at kommer igang med. Jeg kan så anbefale at få anskaffet et midi-keyboard, det gør det hele noget sjovere at rode med... istedet for at man skal sidder og hakke alt ind med musen :x