Lille og fikst kabinet men stor styrke

Diverse d.  19. maj. 2004, skrevet af keysersoze
Vist: 420 gange.

keysersoze

Superbruger
Tilføjet:
19-05-2004 21:08:21
Svar/Indlæg:
29/14
Min gamle computer er så småt ved at være træt og jeg er på jagt efter en ny. Kravene til den er lidt som titlen siger, at kabinetet skal være lille og fikst men selve maskinen skal være forholdsvis kraftig.

De fedeste kabinet har www.hoojum.com - men den virker lidt dyr når man får sat den sammen syntes jeg.

Det andet jeg har fundet er et a la dette http://www.edbpriser.dk/Listpr... eller generelt de fleste fra chyang fun... Jeg er dog lidt i tvivl om hvorvidt det jeg linker til bliver "ødelagt" rent designmæssigt når der kommer et CD-drev i eller om der er en slags skuffe eller låge der skjuler den?

Derfor - er der nogle der har gode forslag til kabinetter og evt kan henvise til steder hvor et kabinet magen til eller lidt i samme stil kan købes og som altså holder stilen selvom der kommer disk og/eller cd drev i?

Indholdsmæssigt, så har jeg cd-drev, harddisk samt et saphhire radeon 9500 pro som jeg gerne vil bruge fortsat - men hvad vil ellers passe godt til sådan et kabinet?

Skal bruges meget til arbejde (webudvikling som jo ikke er krævende) samt en del spil - derudover skal den være tændt meget i løbet af dagen og derfor må den også gerbe være rimelig stille

keysersoze

Superbruger
Tilføjet:
21-05-2004 16:29:24
Svar/Indlæg:
29/14
Ja - det var jo ikke meget feedback... har jeg skrevet noget forkert?

I min venten har jeg ringet til nogle butikker, og alle dem jeg havde kigget på ville blive "ødelagt" af et CD-drev... jeg har dog kigget på nogle andre, og dem ved jeg ikke hvad i måske har af erfaringer med eller kommentarer til;

AOpen XC Cube EZ18
AOpen XC Cube EZ65

samt nogle forskellige fra Soltek

Soltek Qbic EQ3401A
Soltek Qbic EQ3401M
Soltek Qbic EQ3702A
Soltek Qbic EQ3702M
Soltek Qbic EQ3705A

?

Aphix

Elitebruger
Tilføjet:
21-05-2004 16:33:22
Svar/Indlæg:
1494/10
Har selv en Shuttle SN45Gv2 og jeg har bare monteret den originale frontplade foran min brænder, så man kan ikke se at jeg har et drev i.

Den køre li så godt som mit gamle NF7s med samme CPU, gfx og det....

Har ikke prøvet andre mærker af barebone men de er sikkert også fede.

Snazz

Elitebruger
Tilføjet:
21-05-2004 18:06:05
Svar/Indlæg:
185/16
Hva med Abit DiGiDice?

Testet af siden her.....

http://www.hardware-test.dk/te...