Elitebruger
Tilføjet:
19-05-2004 23:27:48
Svar/Indlæg:
839/19
Hej folkens
Jeg er så småt begyndt at frygte at det er min 40Gb Seagate disk er ved at stå af.
Well lige for at gøre historien kort
Lige siden jeg fik mit Abit NF7-S rev 2.0 (købte det af Donto) har win opført sig meget sært. Manglende filer når man starter op, korrpute filer ved opstart så der skulle køres chkdsk. Ud over det har den det med at den nægter at loade win, nogle gange kan jeg side og resette den 10 gange før den kommer forbi den hvide streg (jeg kører win2k).
Her i aften blev jeg træt at det og tænkte, hey det er nok fordi at den er clocket. Altså prøvede jeg at resette bios til fail safe defaults, gav chipset og cpu lidt ekstra strøm.
Den gjorde akkurat det samme, frøs, gav mig BSOD (også imens jeg var ved at installere win) og opførte sig lige som når den kørte med OC.
Så jeg har ind til vidre formatret 3 gange, og den bliver ved med at gøre det. Det sidste den gjorde var at nægte at loade en driver (havde lige for inden smidt de nyeste drivere ind til mit bundkort).
Så nu vil jeg gerne vide hvad i mener, er min gode gamle disk ved at dø?
Den er vel ved at være 3 år...
Kom med nogle hurtige svar så jeg ved om jeg skal ud og finde en anden disk :( ?:(
Sidder lige pt. ved et andet system..
/Kingu