Superbruger
Tilføjet:
20-05-2004 18:40:25
Svar/Indlæg:
1016/19
Så kom mit X800 XT omsider med posten. :)
Og jeg kan ellers godt sige, at jeg flåede pakken op! Hvilket herligt syn! Kortet er knald rødt (naturligvis), ikke specielt stort og ca. 60% af overfladen er dækket af en brutalt udseende køler med et billede af den dersens forkromede gris i ridder-rustning, som ATI har valgt som logo til X800 serien.
Nå, man køber jo ikke sådan en sag bare for at kigge på det, så jeg fik åbnet min rig og pillet mit gamle mølædte 9800 pro ud. Med et forsigtigt klik gled verdens p.t. fedeste gfx på plads i AGP-slottet, og jeg var klar til at fyre op. Den kom fint op i XP, men naturligvis var jeg lige forbi ATI.com for at downloade den seneste Catalyst. Så en re-boot....
Så kommer naturligvis overvejelserne - hvad skal vi lave først. Indtage førstepladsen på 3D-Mark listen eller spille FarCry med over 100 i framerate på fuld kvalitet? Jeg valgte sidstnævnte, da jeg i bund og grund er et beskedent menneske.
Wow! DET var ellers en spilleoplevelse der ville noget! Sådan har jeg sq aldrig set FarCry før. Der er detaljer, så du tror det er løgn, og det hele er bare totalt flydende og HURTIGT. :)
Mens jeg var midt i spillet gik døren pludselig op og Jenifer Lopez trådte ind: "Hej med dig. Er det i orden hvis jeg ringer til Kate Beckinsale og inviterer hende over? Så kan vi give dig en massage, mens du spiller. Kate kan få toopen - så tager jeg bunden.... :p
I det øjeblik ringede vækkeuret og jeg vågnede....
ARRRGH! :e