#3. Er ikke lige med der, hvis du kigger på billederne kan du se de er sat på ved reservoiret/vindue, og de er skabt til vandkølings formål, faktisk ligner de grangiveligt meget dem som #4 linker til, så jeg forstår ikke helt hvad du mener?
De andre jeg snakker om fra akvarie forretningen er med et skrue gevind på midten, og med lukke haner på begge sider af brud stedet, så de er også ganske gode, og en del billigere end dem #4 linker til.
#4. Tror man skal prøve at skrive til Studiedata.dk, de er jo et "søster selskab" til Micro plex, så mon ikke man kan bestille dem hos SD? Men prisen er godt nok vild, vil jeg give dig helt ret i, men dem jeg linker til i #2 koster også 250,- kr for et par, altså et han og et hun stik, men det er også væsentlig mere end jeg vil ofre på noget sådan, men mon ikke prisen kommer ned med tiden, lige nu nyder de nok at være eneste spiller på banen, vi skal bare have nogle kopier på banen, så kommer prisen ned på et bedre niveau, udbud og efterspørgsel :) Men tak for linket 8)
MaGiX