Hvem skal betale

Diverse d.  22. maj. 2004, skrevet af Jam The Man
Vist: 320 gange.

Jam

Elitebruger
Tilføjet:
22-05-2004 15:16:55
Svar/Indlæg:
976/138
Hej

Jeg ved godt at der sikkert er skrevet mange indlæg om det, men der kommer jo ca. 1 million svar hvis man søger :l

Jeg har for noget tid siden bestilt en vare og den er så kommet her til mig, men det er det forkerte jeg har fået. Den forkerte del skal så sendes tilbage og byttes og så vidt jeg ved skal forhandleren så betale det, da det er ham der har lavet en fejl. Er det ikke rigtigt???

Hunden

Superbruger
Tilføjet:
22-05-2004 15:36:14
Svar/Indlæg:
406/19
Hvis det er forhandleren der har pakket den forkerte vare så mener jeg bestemt at det er forhandleren der også skal betale for forsendelsen af både den nye og den forkerte vare du sender retur.

Jeg kan nævne et eksempel hvor jeg fra Midtdata havde bestilt en ny mus og et tastatur, jeg fik det korrekte tastatur men den forkerte mus. Jeg kontaktede dem og fik af vide at jeg blot skulle sende det retur til dem og de ville sende mig den korrekte.
Jeg afsendte, de modtog, de sendte den korrekte + mine penge.

Det må være dem der skal betale, efter min mening, da det jo er dem der har afsendt den forkerte vare. Det er jo også i deres interesse at få deres lager til at stemme igen.

Viper[TKC]

Superbruger
Tilføjet:
22-05-2004 15:38:28
Svar/Indlæg:
204/137
Jeg har altid selv betalt for portoen retur. Undtagen en gang hvor studiedata sendte mig et chieftec kabinet forkert tre gange. Først forkert størrelse, dernæst forkert farve og sidst men ikke mindst både forkert farve og størrelse. Da fik jeg en gave med i købet og de betalte alle udgifterne.

Oxize

Superbruger
Tilføjet:
22-05-2004 15:51:35
Svar/Indlæg:
1328/55
jeg købte engang en samsung brænder, men de sendte en philips... der betalte de udgifterne... andet er jo heller ikke rimeligt...

Jam

Elitebruger
Tilføjet:
22-05-2004 20:56:28
Svar/Indlæg:
976/138
ok

tak for svarene