intet lyd (k8V/SE Deluxe)

Diverse d.  22. maj. 2004, skrevet af DOMAIN
Vist: 450 gange.

DOMAIN
 
Overclocker
Tilføjet:
22-05-2004 22:26:49
Svar/Indlæg:
28/14
kan ikek få lyd på det bundkort.. jeg bruger den medfølgene driver cd og alt bliver installeret fint undtagen FX kortet (5900XT) der kommer en Ddhelp error meen den har jeg luret ud med en ny driver.. men anyway det integreret lyd bliver fint installeret men så siger den at :
Windows Media Player kan ikke afspille filen, da der er problemer med lydenheden. Problemet kan skyldes, at der ikke er installeret en lydenhed på computeren, at lydenheden er optaget af et andet program, eller at den ikke fungerer korrekt.....

og det er sq ikke godt. en som kan hjælpe mig plz?? evt en ny driver - kan bare ikke lige finde nogle og er oxo rimmelig noob med bundkort anyway :( heeeelp needeed

kører win98SE.. da jeg ikke har min XP cd mere :(

DOMAIN
 
Overclocker
Tilføjet:
22-05-2004 22:41:29
Svar/Indlæg:
28/14
inde under enhedshåndtering viser den oxo at der mangler 1 ting at blive installeret under lyd og spil-- men soundmax integreted digital audio er installerte men under den er der et tegn på der mangler noget.. den kan oxo godt se det når jeg smider driveren i cdrom men så beder den om min win98SE og der mangler en underlig fil : ksuser.dll men det den vil installere er microsoft kernel system renderer . hva det end er..

en som kan guide mig til succes på den her plz?