jeg har et asus v7700 deluxe geforve 2 gts med 32 mb på nu... Det kører ok men kan jo ikke køre de vildeste nye spil osv.. Men bruger det også mest til at se film på tv'et med..
Fungere det fint nok med radeon så noget tv out? Nu har jeg kun kørt nvidia før sååå kender ik rigtig noget til radeon..
Så det et gammelt kort som man ka å smidt i nakken for nada?
Men hvad kan det i forhold til det jeg har? Stiller ikke de ultimative krav så jeg kan køre de sygeste spil.. Men er det dobbelt så godt som det jeg har eller hvad vil i sige?
For må jo bare sige at det ska langt ned i pris.. Men kunne godt bruge et nyt lidt bedre og så smide det andet i bilen til det car-computer projekt jeg har kørende 😉
Hehe har budt ham et Mc Feast menu 🙂 Er det ikke rimeligt? Måske en 100 oveni så?
Men vil gerne lige høre hvor godt det er? For gider ik købe det hvis det ikke er bedre end det jeg har alligevel og tv out ikke virker godt.. Skal jo ikke blive dårligere end det jeg har hehe..
Moderator
Tilføjet: 24-05-2004 18:58:19
Svar/Indlæg:
7881/1165
det er et ganske udemærket kort.... pro'eren er faktisk temmelig stærk. Nok som et gammelt geforce3, men med en lidt nyere teknik. men ja, det er ldit for dyrt.... men 150kr, det er iorden ;)