#4.
De overlevede igen testen, hvilket jeg desværre ikke kan udlede meget af. Mit problem er delvist periodisk og optræder når at systemet bliver tungt belastet. CC Generals - ZH, Farcry, Pcmark01+03 er blandt de spil/programmer der enten sender mig ud i windows med en fejlmeddelse om at en device driver har fejlet eller bare helt genstarter systemet.
Som skrevet i indlægget er PSU, MB, GFX og køler skiftet, se evt indlægget "de rigtige settings ..." under overclocking og systemet er stadig ustabilt ved 400 mhz bus, mens det kører upåklageligt ved f.eks 300 og derunder.
Jeg har ikke eksperimenteret med at finde grænsen for hvilken FSB hastighed, der er stabil - blot konstateret at de 400 mhz som systemet er købt for at kunne arbejde med, ikke er opnåelige.
Når det så er sagt, så kan det godt køre i et pænt stykke tid hvor man tror at nu er den der, hvorefter det igen tilter og man ikke er blevet klogere på fejlfindingen.
Enden på det bliver nok at både Ram og CPU må indsendes som RMA da jeg ikke kan gennemskue hvilken af delene der ikke indfrier forventningerne.