#12 Jeg er nu ikke vildt optaget af ATI kontra NVidia problematiken. Jeg er glad for dem begge to, for de presser hinanden. Og jeg køber de kort, som giver mig flest FPS for mine surt-tjente inflationsramte kroner. Om de hedder det ene eller det andet, er mig underordnet. 8)
Sådan som jeg ser det, er 9600 pro for dyrt i forhold til 5900xt som igen er for dyrt i forhold til 9800 pro til ca. 1800,- På grund af de nye high-end kort fra begge firmaer er der ved et ske et kraftigt skred i toppen prismæssigt, og i øjeblikket virker det som om de tidligere mid-range kort ikke rigtigt er fulgt med ned endnu.
5900xt bør koste 1200,- max for at passe ind i prisstrukturen som den ser ud lige i øjeblikket, og 9600 pro bør ligge omkring de 7-800,-
Med hensyn til at udtale mig for andre, så har jeg besluttet at udnævne mig selv til talsmand for os alle. Jeg har charisma, sexappeal og et ærligt ansigt med et skævt Harison Ford-agtigt smil og en optimisme som næsten er Schlütersk. Så jeg er jo det naturlige valg til posten. :e