Nogen der har testet eller set en test af den nye køler der er lavet til reserator systemet - den koster under 200kr inklusiv en til geforce + en seperat til radeon og ram profiler ? - Det lyder meget mystisks - men cpu køleren fra samme serie har jo fået utrolig flotte anmeldelser .......
Jeg har ik set review af den men jeg tror ik den er særlig god, for det første er den af alu! og for det andet ser det ud til at vandet bare fiser lige igennem den.
>7# Kom selv til at bestille det i går... så jeg får det i morgen :e Så må vi se, hvordan der performer på mit fx 5200 Ultra :p så kan jeg slippe for den lille l**** blæser der sidder derpå.
Jeg fik dem lige ind ad døren i formiddags... Nu fik jeg så målt studsene. Ydre diameter: ca. 11mm for begge hoveder. Så det passer fint med min slanges 9mm i indre diameter :e Jeg får nok først sat det på i løbet af weekenden, da jeg i dag gør mig klar til at forsvare mit teknologiproekt i morgen :x
jamen jeg må sige at det er et fint hoved.. der fulgte såmænd også små alu ram kølere med i prisen. nemt at installere 2 skruer og 2 fingermøtrikker.
jeg har ikke prøvet at clocke det endnu da jeg ikke har haft tid.. men jeg har også lige fået systemet op at køre igen efter at have flyttet det hele fra et midi til et hitower. Så jeg har haft nok at se til. Jeg kommet med testen her en af dagene..