Terratec Cinergy 400 TV-kort

Diverse d.  26. maj. 2004, skrevet af Nizro
Vist: 229 gange.

Nizro

Overclocker
Tilføjet:
26-05-2004 08:23:12
Svar/Indlæg:
36/20
Jeg har købt dette kort, men så kommer jeg til at se, at i har givet så dårlige kommentarer med på vejen til kortet :/

Nu er spørgsmålet så: kan jeg teste det, og sende det tilbage til Midt Data (det kom i går), eller skal de have det uåbnet? Jeg har godt nok pillet plasticen af, men ellers...?

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
26-05-2004 09:23:53
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #0

Kortet er bestemt ikke dårligt. Softwaren der følger med er noget skod... find hellere noget andre :l

Fortryd ikke dit køb. Jeg er ovenud tilfreds med mit kort ;)

Men igen: Find noget andet/bedre software. Der er mange gode alternativer derude.:)

TroelsOlesen

Elitebruger
Tilføjet:
26-05-2004 09:52:45
Svar/Indlæg:
1996/65
Jeg siger som NoNig ... det er det bedste TV-kort man kan få i den pris klasse ... meen ... softwaren er elendig ...

Såe hvis du kan ... prøv at finde WinDVR v2 .. på terratec's hjemmeside ... det er en version som terratec har fået lavet med deres navn på ... og det kunne jeg ihverfald hente i sin tid ... da jeg skulle instalere kortet ...

Desuden er der også nogle meget bedre drivere .. at hente på terratec's hjemmeside ... så start med at hente dem ...

Omkring det med 14dages retur ret ... så har jeg før i (superradio - nu kendt som elgiganten) ... haft købt ydstyr som jeg har haft afprøvet og afleveret igen ... men der havde jeg så også en aftale med butikken om at det kunne leveres tilbage hvis jeg ikke var tilfreds ...

DEVIL_DK

Elitebruger
Tilføjet:
26-05-2004 11:25:17
Svar/Indlæg:
6531/410
hvis du efter test finder at du ikke vil have kan du sagtens retunere det.

du skal bare sørge for at pakke det ned igen så det er ud som da du fik det.