har også en 1048.. tjaa støj? hvilken støj? den er 100% lydløs i sig selv med pga. alle de pragtfulde vibrationer skaber den desværre lidt resonans i kabinettet.. har derfor valgt at bruge nogen "fødder" til den i gummi.. den kan kun høres hvis du stikker hovedet heelt hen til kabinettet lige op ad pumpen.. men min erfaring er at det er den mest lydløse pumpe på markedet pt.
venter ellers spændt på de pumper vi lige har set en test af her på oc.. de lyder som et rigtigt godt køb med mange muligheder..
Jeg har en Hydor L20 til mit Waterchill den køre bare fint.. og den siger ikke et kvæk, men det laver en del vibrationer :l men det er hurtigt klaret med lidt skumgummi under. ;)
Hydor L20 synes jeg er lydlød :) er nød til at rør den før man kan "se" om den er tændt eller ej.. det er kun når der er luft i systemet at den larmer.. men det skal der jo ikke være :)
og flow? tja .. jeg har 2 radi'er cpu,chip og gpu kølet.. og derer ingen problemer :)
Min erfaring med Hydor L20 er den bestemt ikke er lydløs, men det skyldes hovedsagligt viabrationer.... hydor oser heller ikke ligefrem væk af kvalitet.
Efter min mening er det et dumt sted at spare.... køb en Eheim 1048