Elitebruger
Tilføjet:
29-05-2004 01:12:48
Svar/Indlæg:
839/19
LOL..
Her til aften og eftermiddag er jeg blevet spammet for vildt af Gainward. Eller rettere sagt, der er en bug i deres software.
Deres mail server relayer alle mails ud til dem som er på deres mailing list efter at have deltaget i en konkurrence.
Den første jeg fik var en reklame mail, efterfulgt af en som skulle fortælle mig at jeg var ved at blive "afmeldt" (jeg husker tydeligt [B]ikke[/B] at have meldt mig på deres mailing list da jeg deltog). Den 3 mail jeg fik stod der noget med at jeg skulle kontakte en eller anden, da vedkomne som havde sendt mailen var permanent ude..
Huh tænkte jeg. Indtil vidre har jeg modtaget 117 mails (nej det er ikke et tal jeg slynger ud det er vitterligt 117 mails!) og det her i aften og efter middag.
Blandt dem er meget vrede svenskere, nordmænd og sågar danskere. Det skulle ikke undre mig hvis man kunne finde en finner.
Er der andre her inde som er udsat for det samme, og mon man kunne få noget ud af at hive sende Gainward i retten for spam? *gg*
Eller mon de hvis man skrev til dem ville sende et gfx som kompentetiation (man har vel lov at drømme? :e )
/Kingu
***Edit: Jeg havde ikke lige set den foregående tråd :r ***