Sælger ville ikke give penge tilbage

Diverse d.  01. juni. 2004, skrevet af SpaceDog
Vist: 735 gange.

SpaceDog
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-06-2004 09:08:16
Svar/Indlæg:
1455/78
Jeg vil meget gerne høre jeres mening om den her sag der er gået lidt i hårdknude. Vi har skrevet en del over PM. I får et resume af de PM

29/4:
Der byder jeg på nogen ram som mikkelfrost har til salg:
http://www.overclocking.dk/for...

29/4:
Han kontakter mig så, for at høre om jeg vil betale forud eller have ram'ne pr efterkrav.
Jeg skriver så tilbage at jeg sætter dem ind på hans konto. og jeg overføre 200 Kr + 43 Kr, da det koster 42,5 kr at sende en pakke der vejer under 1 Kg.

30/4:
Jeg sætter pengene ind på hans konto. Han skriver så tilbage at ville sende ram'ne, ligeså snart at han havde pengene, fint nok.

5/5:
Så skriver jeg så for at spørge om han har modtaget pengene. Han skriver så tilbage at han vil kigge dagen efter. Han ville lige høre hvilken kode jeg havde markeret transaktionen med

6/5:
Jeg skriver så tilbage, at jeg havde brugt Jan Pedersen & dogram (han skrev til mig at jeg skulle bruge dogram)

8/5:
Jeg bliver irriteret over at der ikke er nogen handling fra hans side, så jeg skriver og spørger om det bliver til noget. For ellers ville jeg trække mine penge tilbage

10/5:
Han svare så tilbage, at hans computer er nede og er til tjek hos hans forsikringsselskab, at han vil få sin computer dagen efter. Fint nok, men kunne han ikke gå ned i banken og tjekke om pengene var gået ind, så jeg kunne få mine ram

13/5:
Skriver jeg og spørger om han har fået sendt ram'ne. Han svare så at han ville sende dem dagen efter. Og han havde sendt nogen dvd film til en anden der hed Jan, fordi at vi begge hedder Jan (en anden af mikkel's salgs tråd) Det kan jeg jo ikke rigtig bruge til noget

17/5:
Nu er jeg ved at være meget irriteret over ikke at fået ram'ne. Så jeg skriver til ham at der nu var gået 17 dage siden at jeg satte pengene ind på hans konto, og nu ville jeg gerne se de ram, ellers ville jeg trække pengene tilbage.

18/5:
Han svare tilbage at det kunne han ikke forstå for han havde sendt dem.

19/5:
Jeg skriver at jeg stadig ikke modtaget nogen ram, og spørg om han kunne sende mig track & trace nr på pakken?
Han skriver så at der ikke er noget track & trace nr, at han bare havde sendt den. og han ville gå op på posthuset om fredagen, for at høre hvad vi skulle gøre. Og han var ked af at jeg ikk havde fået mine ram.

19/5:
Jeg skriver til ham:
"Når man sender en pakke afsted, så får man en kvittering på at man har sendt en pakke afsted, og på den kvittering der står der et reg nr (track & trace nr) som starter med dkxxxxxxxxx.
Så kan man slå op på nettet, hvor i verden at pakken er henne.

Nu har du vel sendt den afsted som pakke, som jeg skrev du skulle, for jeg sendte penge til pakke-porto."



20/5:
Han svare tilbage:
"ja sente den som pakke og de er godt pakked ind .. men satte bare frimærker på og så bliv den sendt .. fik ikke nogen kvitering på det ud over frimærkerne"

20/5:
Jeg skriver ret forundret tilbage:
"Når der kun bliver sat frimærker på, så bliver det kun sendt som brev, også får man ikke noget kvittering.

Når man sender den som pakke, så bliver der ikke sat frimærker på, men så får man en kvittering, hvor track & trace nr står på.

Men det lyder til at du kun har sendt det som brev. Så dækker post danmark ikke noget som helst."


21/5:
han svare tilbage:
"agggg for pokker .. det tænkte jeg ikke over da jeg sente det det var jo pakked som pakke

det er jeg frygtelig ked af

det viste jeg ikke men har lært det til en anden gang .. er ked af det er gået ud over os på den måde."


24/5:
Da jeg ikke høre noget fra ham, så skriver jeg følgende:
"Hej

Jeg vil meget gerne have mine penge tilbage, da jeg ikke har modtaget ram'ne. Så overføre lige 243 Kr til min konto

BG Bank
Reg: XXXX
Konto: XXXXXXXXXX"


25/4:
svare han tilbage:
"den løsning er jeg ikke helt glad for da jeg har sendt dig de ram og ikke har dem mere"

25/4:
Jeg svare så tilbage:
"Det er ikke min fejl at du har sendt ram'ne som alm. brev post. Hvis du havde sendt som pakke, så havde postdk dækket dine tab.

Og det gode ved at sendte som pakke er at både køber og sælger kan se om den er blevet sendt og modtaget (track & trace)

Jeg skal da ikke betale for noget som jeg ikke har modtaget. Jeg skrev også til dig i den første besked at du skulle sende ram'ne som pakke post."


25/4:
Lige efter skriver jeg og spørg om han har efterlyst ram'ne. Han skriver så tilbage:
"ja det har jeg .. ( sød og forstående dame ) - hun ville se hvad hun kan gøre der er forsvundet mange paker/breve viser det sig så der er en støre intern undersøgelse i gang"

26/5:
Jeg skriver til ham:
"Hej.
Jeg vil lige høre om du sender de 243 Kr. For jeg skal bruge dem til at købe nogen andre ram. Selvom det kun er 243 Kr, så er det en del penge for mig, da jeg er studerende.
MVH
Jan"


31/5: Jeg skriver til ham igen, da jeg ikke høre fra ham:
Hej.
jeg vil lige høre hvornår at du sender mine penge?

MVH
Jan


31/5:
Han svare tilbage:
"jamen det er jo det for sender jeg jeg dig de kr så mister jeg både ram og får ikke noget for dem og det lyder ikke godt i min bog men du vil jo ikke miste kr uden at få noget for det så vi må finde et kompromi"

31/5:
Jeg svare så tilbage:
"Jeg kan ikke rigtig gøre noget ved at du lavede den fejl, at sende pakken som alm. brev post. Selvom jeg skrev at den skulle sendes som pakke, og sendte penge til pakke-post. Hvis du nu havde sendt den som pakke, så havde post danmark dækket dine tab.

Jeg står lige så dårligt stillet, jeg har ikke fået nogen ram, som jeg har betalt for."


31/5:
Han skriver så tilbage:
"jeg er squ også ked af det det var også noget møj jeg ikke viste det med pakke / breev .. for det var pakked ind som pakke ..

vi kan gøre sådan her .. jeg har nogle andre ram liggene som jeg ikke skulle have solgt men det må jeg så gøre nu .

vi deller udgiften til den anden så du har 120 tilgode hos mig og så sætter jeg prisen for de andre til 250 og så træker vi de 120 fra så sætter du 125 kr ind på min konto og så sænder jeg de andre - og skal 100% huske at sænde dem som pakke -

lyder det som en ide ???"


Nu ligger landet sådan, at jeg allerede har købt 1 GB DDR ram af donto, da det motherboard både kan tage SD og DDR ram. Og jeg meget gerne ville have mine penge tilbage, da jeg mener at fejlen ligger hos ham.

Hvad mener i?

Sorry for den lange tråd


Orca
 
Superbruger
Tilføjet:
01-06-2004 09:14:59
Svar/Indlæg:
516/25
Helt enig, det er ham der står med et problem. Det var ham der lavede en fejl, og han indrømmer det endda. Yderligere lyder det til du specifikt har forklaret ham at han skulle sende det som pakkepost.

Du skal have pengene tilbage, ingen tvivl.



dr_schlemer
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-06-2004 09:16:09
Svar/Indlæg:
499/44
tja... det er faktisk sælgers skyld, at rammene ikke er dækket af postdanmark... I havde aftalt, at de skulle sendes som pakke og du har da også betalt porto for dette - derfor synes jeg det er rimeligt, at det kun er sælger, der hæfter for en evt. forsvinden - du burde få alle dine penge igen...
hvis I nu var blevet enige om at sende rammene som brev for at spare porto var sagen måske en anden...



kibidk
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-06-2004 09:18:16
Svar/Indlæg:
722/35
Selvfølgelig skal du have dine penge tilbage - der er ikke noget yderligere at diskutere.



Illuminati
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-06-2004 09:22:31
Svar/Indlæg:
10398/435
det lyder meget underligt at sætte frimærker på en pakke!!
eftersom du ikke har fået din vare efter 30 dage er du blevet snydt. så du kan melde det til politiet.

jeg mener du skal ha dine penge igen.

*Edit - Mvh NoNig*



Illuminati
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-06-2004 09:28:50
Svar/Indlæg:
10398/435
hvis du læser den her, så er der også noget med Spiffen....
http://www.overclocking.dk/for...




SpaceDog
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-06-2004 09:37:58
Svar/Indlæg:
1455/78
5# "Spiffen" ??? Er ikke helt med :e



Andy.
 
Superbruger
Tilføjet:
01-06-2004 09:44:37
Svar/Indlæg:
1536/33
Du skal helt klart have dine penge tilbage !!



The
 
Superbruger
Tilføjet:
01-06-2004 09:58:38
Svar/Indlæg:
613/20
Hvis du ikke har fået de ram. og i har aftalt at sende dem pakke. så SKAL du have dine penge tilbage, da det er sæglers skyd... og ja... det er surt for ham. men det er ham der har dummet sig, og ikke dig...

jeg håber du får dem igen.



|Ash
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-06-2004 10:02:44
Svar/Indlæg:
2694/107
Kan du ikke få banken til at trække pengene tilbage??

/Ash



SpaceDog
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-06-2004 10:08:45
Svar/Indlæg:
1455/78
9# Desværre, det ville banken ikke være med til :l



#11
jaec
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-06-2004 10:08:57
Svar/Indlæg:
133/11
sælger burde betale pengene tilbage x(

kan man ikke lave en liste over over dårlige betalere/bedrager her på oc.



Sorte
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-06-2004 10:18:46
Svar/Indlæg:
684/95
#11

Jo det har jeg sq også tænkt på... en good/bad trader liste som på andre sider:)



Infinity
 
Superbruger
Tilføjet:
01-06-2004 10:24:38
Svar/Indlæg:
482/6
Sælger skal og bør betale dine penge tilbage...!

Det kan godt være at han mister både penge og ram, men det var ham der lavede fejlen og dermed er det ham der bør bøde for den...



Infinity
 
Superbruger
Tilføjet:
01-06-2004 10:25:56
Svar/Indlæg:
482/6
#11+#12:

Noget i stil med det bedømmelses system de har på qxl.dk, hvor købere kan bedømme sælgere og sælgere kan bedømme købere??



Emillos
 
Overclocker
Tilføjet:
01-06-2004 10:29:32
Svar/Indlæg:
14079/622
->#11 Jeg mener ikke vi skal lave headhunting herinde.
Det bedste ville være hvis folk kunne tage sig sammen, så det ikke var nødvendigt at lave den slags tråde her..!

-> Mikkelfrost - I denne sag skal køber HELT KLART have sine penge tilbage. Du har helt sikkert sendt pakken i god tro, men stadigvæk brød du hans aftale om at sende som pakke, og dermed er det dig der må "betale gildet".
Medmindre du vil blive meget upopulær på oc.dk, råder jeg dig til at betale - Vi bryder os ikke om "snydere" herinde...

Jeg mener at man som udgangspunkt bør betale, når man modtager pakken. Det er ikke sikkert at sælger vil være med til det, eftersom at det er ham der så risikerer at blive snydt. Så længe folk er uærlige, vil alle andre handeler end face2face, være usikre :( :l



virus
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-06-2004 10:32:30
Svar/Indlæg:
888/34
*redigeret*



#17
Nuke
 
Superbruger
Tilføjet:
01-06-2004 10:36:50
Svar/Indlæg:
146/17
#11

Syndes det lyder som en god ide, man bør lave det ala QXL.

Hvor man kan give karter fra 1-10 samt skrive en kommentar god eller dårlig.

#0

Der er absolute ingen tvivl om at du skal have dine penge tilbage, det er bare lige hvordan, da han virker som om han er lidt ligeglad...

Held & Lykke



#18
jaec
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-06-2004 10:38:52
Svar/Indlæg:
133/11
i hans profil står der roskilde



#19
Nuke
 
Superbruger
Tilføjet:
01-06-2004 10:44:39
Svar/Indlæg:
146/17
#15 Det ser ud til at hjælpe mange gange det med at man hænger folk ud på en side de kommer meget på, jeg selv ville have gjort det samme.

For som sælger/køber er det ikke fedt at blive udstillet på sådan en hjemmeside hvis man ikke har rent mel i posen.



SpaceDog
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-06-2004 10:47:14
Svar/Indlæg:
1455/78
16# Så så, hold en ordenlig tone ;)

som 15# skriver, så skal der ikke være nogen form for headhunt her inde.

Jeg burde enlig ikke have skrevet sælgers nick, nu hvor jeg tænker over det



Hunden
 
Superbruger
Tilføjet:
01-06-2004 10:51:23
Svar/Indlæg:
406/19
#0
Ingen tvivl om at du skal have dine penge tilbage. Det er sælger der har klokket i det, ergo må han også selv stå til regnskab for det. Ingen tvivl overhovedet her.

#4
"eftersom du ikke har fået din vare efter 30 dage er du blevet snydt. så du kan melde det til politiet. "

Dette mener jeg kun gælder når det er et køb fra en forhandler, ikke privat til privat.

#Alle
Jeg syntes ikke i skal derhen af hvor han bor og "vi banker ham" osv. - Det er efter min mening en rigtig dårlig stil. Til gængæld syntes jeg det er en god idé med en "God/Dårlig" sælger side MEN med den forudsætning at der skal argumenteres GODT for hvorfor det er en god eller en dårlig sælger. Meget gerne med en "Anmeld" tamtam ala. EDBpriser.dk - Mere så de dårlige argumenter evt. kan sorteres fra.

Men #0, jeg håber mikkelfrost får dårlig smag i munden og tilbage betaler dine penge, held og lykke fra min side af :)




Emillos
 
Overclocker
Tilføjet:
01-06-2004 10:52:17
Svar/Indlæg:
14079/622
->#20
Ikke fordi jeg ikke ville have gjort det samme...! ;)
Ellers må vi jo bare PM mikkelfrost indtil han betaler:

"Betal spacedogBetal spacedogBetal spacedogBetal spacedogBetal spacedogBetal spacedogBetal spacedog"

:e

Gad vide om han kommer ud af busken?
Lad os høre en kommentar fra ham, om han har tænkt sig at betale nu



#23
jaec
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-06-2004 10:52:42
Svar/Indlæg:
133/11
Headhunt er det eneste der hjælper ;)



Wise
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-06-2004 10:58:05
Svar/Indlæg:
1604/60
Han skal betale dig dine penge tilbage, det er der ingen tvivl om.




Spiffen
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-06-2004 10:59:48
Svar/Indlæg:
3162/78
#5 ?

#6 heller ik mig!

#0 du ska da ha dine penge. Til en anden gang ska du nok bruge efterkrav!



#26
exeo
 
Superbruger
Tilføjet:
01-06-2004 11:14:21
Svar/Indlæg:
288/19
synes bare det er pisse lamt at snyde folk.. så jeg er med på den værste når det gælder sådan nogle.. x( - kom jeg af med lidt agressioner på samme tid ;)

.exeo



Emillos
 
Overclocker
Tilføjet:
01-06-2004 11:43:59
Svar/Indlæg:
14079/622
INDEN i tyer til vold, såååh lad ham lige få mulighed til at kommentere sagen, og betale ;)

-> Mikkelfrost - Kom ind i den her tråd, og sig du betaler de penge...!!



Anonym2024727164915
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-06-2004 12:06:40
Svar/Indlæg:
4954/69
Gider han lige tage sig sammen.. jeg havde godt nok ikke holdt den venlige tone i 30 dage..

Man kan jo læse i #0 at sælger kommer med flere dårlige undskyldninger.. latterligt..

mikkelfrost tag dig nu sammen. Flot at snyde for 243 kr.



Tonnilerche
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-06-2004 12:09:10
Svar/Indlæg:
6052/189
hehe... PM ham... jeg har :e



Anonym2024727164915
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-06-2004 12:13:11
Svar/Indlæg:
4954/69
#31 Er igang :D



Emillos
 
Overclocker
Tilføjet:
01-06-2004 12:14:47
Svar/Indlæg:
14079/622
->#29 bemærk min ";)" :e

->#30 ENIG!

->#31
:e



LilleIndianer
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-06-2004 12:36:12
Svar/Indlæg:
1404/19
Haha #31 Hvad har du skrevet? :e

Og -> #0 Du skal KLART have dine penge igen, det er sq for lamt det der! Og jeg giver iDleR 100% Ret i #30...



Atomizer
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-06-2004 13:15:51
Svar/Indlæg:
688/32
Din bank SKAL trække de penge tilbage hvis du beder om det... var det mig der fik den besked ville jeg nok (true med at) skifte bank.



Stamps
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-06-2004 13:16:01
Svar/Indlæg:
4263/107
Det er sælger som står med fingrene i "postkassen" :e

Ingen tvivl om det ! x(



Bonghjerne
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-06-2004 14:13:31
Svar/Indlæg:
658/48
Uærlighed suger den brede... Let's face it...

MEn dette kan ikke undgås i denne verden vi nu en gang lever i *DESVÆRRE!*... gid at ting som det der kunne undgås helt, og man var fri for div. trusler og at den ene står med røven over landminen... Sådan noget holder heller ikke... Men ja... jeg giver #0 100% ret i at han skal have pengene tilbage...!

Og hvis jeg kunne have bestemt, ville Mikkelfrost lige netop få ca 5mins til at forklare mig med en meget meget god grund HVORFOR han mener at han ikke skal sende pengene tilbage... 5 mins efter, ville jeg tage 5 mins og vurdere hans begrundelse, og så derefter hvis den var god lade ham passere hvis han indvilligede i at sende pengene retur... ellers ville hans profil være en saga blot... men det kan jeg desværre ikke, men lad os håbe der er andre der tager initiativet *HINT :e*

Det korte og det lange er: Lad ham få en chance mere for at give pengene tilbage, ellers deaktiver hans profil og derefter gå til panserne med det... Jeg er sikker på at de er behjælpelige...

Sådan ville jeg have gjort anyways...

- Bong



blazz
 
Superbruger
Tilføjet:
01-06-2004 15:33:02
Svar/Indlæg:
70/35
Da sælgeren jo ikke kan fremvise noget bevis for at han har sendt pakken, kan jeg slet ikke se nogen grund til at han ikke skal betale. Køber kan jo faktisk ikke vide sig sikker på, om sælgeren bare har sat nogle fiktive ram til salg, også beholdt pengene da de var i hus



Hunden
 
Superbruger
Tilføjet:
01-06-2004 15:35:14
Svar/Indlæg:
406/19
Kunne være rart med en forklaring fra sælgers side af... eller måske lige høre om der er sket noget nyt i sagen #0 ?



#38
Orca
 
Superbruger
Tilføjet:
01-06-2004 15:52:15
Svar/Indlæg:
516/25
#35 -> Hans bank hverken kan eller skal trække pengene tilbage. Det kan de kun i forbindelse med en VISA betaling, ikke normal bankoverførsel.



NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-06-2004 16:35:14
Svar/Indlæg:
23132/740
-> Alle

Det er klart hvis side I står på, men at gribe til midler som mail-bombing hører ikke til oc.dk's ånd.

Selvom Mikkelfrost skulle have snydt #0, hvilket heller ikke er i overenstemmelse med "ånden", men ikke desto mindre bør "vi" ikke gribe til den slags midler.

#0 søgte moralsk støtte, og den har han hermed fået. Lad det blive ved det.

Forslag om at opsøge sælger og gribe til selvtægt er ikke noget oc.dk vil stå inde for, så den slags indlæg vil blive deaktiveret. I grove tilfælde vil en reprimande falde.

Så hold en god tone, og vær saglige. Mere er der ikke at sige i den sag.
Hold jer til juridiske udsagn, og lad de mindrebemidlede udtalelser stå til side.
Kom nu, I er lavet af bedre stof, så vis jer deraf ;)



SpaceDog
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-06-2004 16:41:41
Svar/Indlæg:
1455/78
Så kom jeg hjem fra møde.......

39# Der er ikke sket noget nyt i sagen endnu

Vil lige takke alle for jeres opbakning

Jeg støtter ikke opfordringerne til selvtægt og vold, det hjælper ikke



#41
|Ash
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-06-2004 16:46:09
Svar/Indlæg:
2694/107
Jeg vil sq stadig gerne have en good/bad trader liste som #12 også siger.

OT:
der er flere non-members der bare laver en salgstråd i et forkert forum-del og en admin flytter den derned hvor man skal være medlem for at oprette et indlæg. dem kan jeg ikke tage seriøst. jeg køber personligt kun af "kendte" members herinde fra.

/Ash



Der_Meister
 
Superbruger
Tilføjet:
01-06-2004 16:54:03
Svar/Indlæg:
610/87
hehe.....jeg er også med dig i denne sag....

enten har han snydt dig...eller oss er han ualmindlig dum.. han må da kunne regne ud at du ikke sender ham 43 kr for ingenting ...

det kan jo ikke ha kostet 43 som brev??

hvor gammel er han egentlig ?

tsk tsk tsk ....



mikkelfrost
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-06-2004 14:16:57
Svar/Indlæg:
216/96
hej alle .. jeg er ked af vdenne tråd og ked af at det er kommet til det ..

jeg er skab ikke ude på at snyde nogen eller være en sur stode og så vidre hvilked mange andre der har købt film og andet af mig kan bekrafte .


når det er sagt så ja jeg laved den fejl ikke at sende mig in i post.dk regler og hvad der er en pakke og hvad der ses som brev og det beklager jeg derfor er jeg og er det stadig også villigt til at dele fejlen 50 / 50 da vi så begge kan slikke de sår der og komme vidre.


mikkel .





#44
Orca
 
Superbruger
Tilføjet:
03-06-2004 14:20:51
Svar/Indlæg:
516/25
#45 -> Hvorfor skal #0 bøde for din fejl? Det er dig der lavede en fejl, ikke køber på nogen måde. Altså er der absolut ingen grund til at han skal gå med til at dele din fejl 50/50.



Sorte
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-06-2004 14:22:24
Svar/Indlæg:
684/95
#45

Så er det jo jeg sidder og tænker på hvorfor han skal betale 50% af din fejl?



dr_schlemer
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-06-2004 14:23:12
Svar/Indlæg:
499/44
#45: Som du sikkert kan læse af alle indlæggene er det altså ikke rimeligt, at I skal dele tabet pga. din dumhed. Køber havde betalt fragt som pakkepost, og havde du benyttet dette, var dit tab blevet dækket. Giv køber pengene tilbage og dæk selv tabet. Det er ikke andet end rimeligt.



Sorte
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-06-2004 14:24:24
Svar/Indlæg:
684/95
#46

Lige det jeg tænkte... og skrev... som du også skrev :e



Stamps
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-06-2004 14:24:26
Svar/Indlæg:
4263/107
#45 Fint med noget erkendelse, men det er stadig din fejl... ;)

Derfor må det også være dig der "får en streg i regningen" (fik i den :e), og jeg mener bestemt at du ikke kan tillade dig andet end at tilbagebetale de 243,-...

Det er trods alt ikke millioner vi snakker om vel, selvom nogle få er studerende o. lign., så er dette "håndører" i forhold til hvis det havde været en stor handel ;)



mikkelfrost
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-06-2004 14:26:15
Svar/Indlæg:
216/96
ps sakl lige sige at jeg skam ikke har været stille her eller bange for at give min mening med har bare først fået denne tråds exsisten i dag ..

og nej han måtte faktisjk ikke skrive mit nick her men fred være med det .



blazz
 
Superbruger
Tilføjet:
03-06-2004 14:48:25
Svar/Indlæg:
70/35
#51

Jeg synes at du skal betale for din fejl, også lade dette glide i gemmeren. Køber kan jo ikke vide om du faktisk har sendt rammene, og man kan vil ikke forlange at en person som man aldrig har mødt, stoler 100% på en

Hilsen Blazz



Sneglehunden
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-06-2004 14:51:08
Svar/Indlæg:
2502/221
45# LOL, det er ene og alene DIN fejl, derfor DIG der står med problemet,
Seriøstm var det mig der havde købt af dig var jeg gået MAX amok, og håbet på jeg fik mit kørekort imorgen da!

betal ham dog de penge, og få et godt ry..
og næste gang, Læs købers betingelser.





mikkelfrost
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-06-2004 14:55:59
Svar/Indlæg:
216/96
og får lige at få det med brev/pakke med ..


nu er det er jo ikke sådan at jeg har lagt dem ned i en tynd kuvert.

det var en papkase med anti- statisk pose om og en god gang luft boble plast om kring derfor var det hos mig en pakke .. at det så ikke er hos post dk øjne er noget møj .

men det er derfor jeg misforstod det med at sende som pakke ..

og nu må i have en god dag og nyd solen uden for det vil jeg .. skal lige sende en stak dvd som pakke!!





Cyber-Frog
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-06-2004 14:58:26
Svar/Indlæg:
830/15
Holder da med køber her, han burde få sine penge tilbage. Men loven er på sælgers side, så det er noget trist tis.