Hvordan testes nye computere

Diverse d.  01. juni. 2004, skrevet af System
Vist: 338 gange.

System

Overclocker
Tilføjet:
01-06-2004 14:44:44
Svar/Indlæg:
0/11005
Hey allesammen

Jeg har tænk på hvordan tester de forskellige firmaer deres nye produkter.
Eksempelvis: hvis jeg køber en ny computer hos en forhandler, eks. Bilka eller OBS, så er der forinstalleret windows og drivere til hardwaren og sågar de programmer der følger med er installeret. Hvordan tester de at det virker, sidder der en og installere det hele, må da være et stort arbejde med alle de computere der sælges i de store supermarkeds kæder. Nogen der ved noget om det??????????

Acoustika
Bonghjerne

Elitebruger
Tilføjet:
01-06-2004 14:56:43
Svar/Indlæg:
658/48
Jeg ville mene at de har en flok bavianer(LÆS: Sociale tilfælde) til at gøre det... TROR jeg... kunne være sjovt nok at vide ja (:

Masteren

Overclocker
Tilføjet:
01-06-2004 21:19:37
Svar/Indlæg:
6/5
hehe hardly working

Carlsen

Superbruger
Tilføjet:
02-06-2004 13:34:36
Svar/Indlæg:
56/31
hmm... Da jeg var i praktik for nogle uger siden, fik jeg fortalt hvordan man kan lave en cd, med alle programmerene på.
F.eks. kan man lave en winXP cd, og så ligge alle de andre programmer ind på cd-en. Så installere den også de andre programmer, imrens den installere windows...

Jeg vil mene at det er sådan man gør, da man spare rigtig meget tid.

//Carlsen

zulfo

Elitebruger
Tilføjet:
04-06-2004 15:45:34
Svar/Indlæg:
139/5
Jeg vil tro (sådan gjorde vi da selv) at man finder en god kombination af software som kører på en bestemt pc konfiguration, og laver et image herfra, og bruger for fremtiden på den samme konfiguration hver gang den bliver solgt...