Om et par uger skal jeg have købt mig en fladskærm :p heh, jeps den skal self bruges til gaming og hvad der dertil følger self skal den også bruges til andre ting surfing, text you name it. har så kigget rundt efter skærme i 16ms klassen og stødte på den her til 2999 hos midtdata, YES tænker jeg, men hvad syntes i??? ?:(
Jeg har selv en Medion 18,1" TFT. Den er jeg meget glad for. Ved ikke hvor mange kriterie og krav jeg stiller til sådan en, men spiller da CZ på den uden problemer... er MEGET glad for den.
Jeg ville ikke købe en skærm med udelukkende analog indgang. I modsætning til hvad andre måtte sige, så kan man altså godt se forskel, det kan jeg ihvertfald godt.
læs : http://www.xbitlabs.com/articl... der er tre artikler om fladskærme.... meget gode til at give en fornemmelse af hvad man skal kigge efter.... Har ingen erfaringer med LG selv, men kender flere som har dem og de skulle være med helt fremme og som du selv har set billige.... men læs de tre artikler om fladskærme, de er meget gode og tester MANGE skærme... alle artiklerne hedder noget med "closer look at..."
jeg giver #2 ret.... der ER forskel... jeg har købt en sony sdm hx73... den har to analog og en DVI og mit fx5900 xt har både analog og DVI... så jeg testede og ja!!!! der er forskel.. og den taler klart for DVI... tror faktisk der her på siden er lavet en artikel om det.... ellers er det på hardwaretidende.dk