medion bærebar problem

Diverse d.  01. juni. 2004, skrevet af System
Vist: 616 gange.

System
 
Overclocker
Tilføjet:
01-06-2004 23:24:16
Svar/Indlæg:
0/11005
hej jeg har en medion , hvor der er en program til at installere windows og alle de programmer ,der var på maskinen da den var ny. men når jeg starter recover programmet, skriver den, at den ikke kan finde festplatten og hd afsluttes. jeg har sat cd rommen til first boot i bios. er der nogle der har en ide.
Thun
 
Superbruger
Tilføjet:
02-06-2004 00:17:59
Svar/Indlæg:
126/27
Jeg har haft en medion bærbar MD6100, det var en lang dårlig oplevelse, Man kunne ikke spille på den overhovedet, max 5 min før den blev for varm, efter 3 reperationer uden held, fik jeg advide af medion at den ikke var bygget til at spille på, så fik ALDI smidt den tilbage i nakken og jeg fik mine penge, nå det var en side historie.

Tilbage til emnet, på min var der en FAT partion på harddisken på ca. 500mb hvor de filer den skulle bruge lå på. Da jeg havde slette denne partion, kunne jeg ikke længer bruge recover cden, så måske er det derfor!



Thun
 
Superbruger
Tilføjet:
02-06-2004 18:28:52
Svar/Indlæg:
126/27
Det var så lidt ;)

Det er sku lidt dårligt at de ikke har lavet en backup på en DVD skive, det burde sku være muligt



tf-uno
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-06-2004 18:35:55
Svar/Indlæg:
317/39
2# der er da ikke noget og gøre med at det er et dårlig recovery program..! det er da klart den ikke kan installer fra en partition som er blevet slettet..! det er nærmer brugerne der er dumme hvis de sletter denne partition..:!

men du fik vel XP (eller hva der nu var med af styresystem) med på en cd... så kan du jo bare installer det, også installer alle driverne bagefter..! (som du vel også fik med på en cd)



red_martians
 
Moderator
Tilføjet:
02-06-2004 21:00:47
Svar/Indlæg:
7881/1165
hmmm....min kæreste har en MD5400... den fryser i starcraft :x :l
Men klare sig ganske fin i spil som UT2003...
Jeg har også flere gange tænkt på at få fat i medion. Men nu er det jo bare en skrivemaskine, så det bruger jeg den til, selvom det er surt!!