Logitech Z-680

Diverse d.  02. juni. 2004, skrevet af System
Vist: 232 gange.

System

Overclocker
Tilføjet:
02-06-2004 15:44:26
Svar/Indlæg:
0/11005
Hey alle folk derude!
Jeg har brug for hjælp med et anlæg jeg har tænkt mig at købe!
Det er som vist, Logitech Z-680, 5.1... Jeg ved der har været nogle tidligere versioner af anlægget... Noget med en redigeret strømforsygning og nogle gamle komponenter! Vil vide om nogen kender forskellene og hvor man kan få det seneste?!

På forhånd tak!
ZyPr3sS 8)

red_martians

Moderator
Tilføjet:
02-06-2004 15:58:30
Svar/Indlæg:
7881/1165
Jeg har den nyeste udgave... ingen støj overhovedet, kan spille hammer højt, og har den flotteste klang. Jeg har fundet ud af, at man får meget mere for pengene end hvis du går ud og køber et surround-anlæg istedet!!
Men det er et rigtigt smækkert system, som jeg har haft rigtigt meget glæde af.

Dunk

Superbruger
Tilføjet:
02-06-2004 16:24:55
Svar/Indlæg:
231/67
Hvad med Creative gigaworks?

Det fåes som 7.1 og 5.1

Men de er begge desvære ikke kommet til DK endnu... 7.1 kan komme hvornår det skal være.....

Personligt, vil jeg mene du får et langt federe og bedre anlæg hos Creative....

Det eneste minus er, at der ikke er nogen dekoder med til creative (kan købes separat), som der følger med i Logitech...

Dunk

Superbruger
Tilføjet:
05-06-2004 01:56:04
Svar/Indlæg:
231/67
Jeg har lige fået et Gigaworks 750 (7.1( ind af døren)

Fuck det er fedt.....jeg vil teste det idag(lørdag) og bringe en konklusion iaften..

red_martians

Moderator
Tilføjet:
05-06-2004 09:44:25
Svar/Indlæg:
7881/1165
3# jeg har købt det hos www.databutikken.com Det er nok skandianviens størte IT-butik, og vist også den langsommeste. Jeg fik først min vare efter 7dage. Men jeg fik dem. Og hvor er jeg glad for dem. skiftede dem ud med mine creative. Og jeg kan lide den lidt sprøde lyd de har. Egner sig perfekt til filmbrug(som jeg især bruger dem til)
Jeg har et Terratec Aureon Space. Den lidt skarpe tone fra Terratec's lydkort matcher højtallerne godt. Terratec hjælper også de høje frekvenser godt på vej, som højtallerne har lidt svært ved (det er jo fuldtone-enheder) Generelt køre jeg lyden over den optiske udgang, da pulten faktisk har et glimrende indbygget encoder. Til spil bruger jeg lydkortet, da encoderen ikke altid kan kan finde surround-formattet! Pulten er ekstra desuden ekstra god, da den kan lave surround fra stereo-signel, bare ved et enkelt klik. De benytter jeg også meget!