Er jeg iøvrigt den eneste der synes det er enormt morsomt at man udloder et P4 system i en konkurrence hvor man får folk til at læse en anmeldelse af et AMD system?
Btw, det var det vildeste gæt... Havde ikke set billeder af det der blev testet med, fandt bare en test at andet sted, hvor der var nævnt nogle MoBo's... :e
Svarede forkert i nr. 1 - troede sgu lige det var et Abit AV8 de havde med i den test grundet sort PCB, hvilket jo er Abit's superkort farve.... Men desværre :p
Nu må jeg jo så bare betale mig fra det - Stamps 500pp er budt :e
Troede selv det var et Abit kort, udfra farven, men kan da egentlig godt se der var noget der :/ da abit ikke bruger det mærke til at lave deres "plastic" :), Må den bedste vinde jo :)
hmm, the boss sagde ellers at det var en af de største grafikkort producenter der også havde lavet chipsættet( og via er vist slet ikke inde på det marked...), så mon ikke man kunne få en lille undskyldning for at blive vildledt(med vilje?).... Men hvorfor laver MSI 2 version til socket 939, altså VIA K8T800Pro og nForce3 250 Gb, http://www.x86-secret.com/arti...
Hehe, grunden til at de udlodder den i en forbindelse med en AMD release er da at alle de AMD nørder der ude, kan få en chance for at prøve en sådan glæde det er at have et P4 System.. <-- Ej, gas.. Vil ikke starte en krig.. :00 :r