Jeg har som så mange andre handlet med SHG uden problemer. Jeg har også handlet med andre, og har 7-9-13 indtil videre ikke haft problemer med nogen endnu.
Det er dog et spørgsmål om at være heldig, eller rettere om at være uheldig, for jeg tror ikke, at der ikke findes en internet-butik, som ikke på et eller andet tidspunkt har lavet en "fejl", og har fået en utilfreds kunde, og det gælder også for SHG.
Personligt ville jeg aldrig købe et samlet system. Noget af min største fornøjelse er at samle det hele, men det kan du vel være ligeglad med.
En medarbejder bør ikke være eller virke sur - basta! Der ud over har I nok haft en kommunikationsbrist. Hvad menes der med "gøre klar efter alle kunstens regler", når der ikke skal installeres OS? Ville den være klar til installation, når du selv satte et floppy-drev i? Tja, de kunne da godt have lavet et raid over dine diske, da det bliver styret af controllerens BIOS, men har muligvis manglet nogle oplysninger om, hvorledes du ville have den raid sat op.
Jeg vil dog ikke kalde det et tvivlsomt firma pga. det.
Ollegaard