-->Greforb
#6 efterlyser billedkvalitet, og du svarret at billedkvaliteten er "god, TV=TV-kvalitet osv..."
Handler det i bund og grund ikke både om hvor godt et signal man har ind, kvaliteten af grafikkortet og sidst men ikke mindst kvaliteten af ens tv/monitor?
Det jeg savner lidt er nogle billeder / film / prøver så man selv kan vurdere kvaliteten på ens eget grej.
En ide kunne være at du lavede en kort optagelse fra det bedse medie du selv har access til, i den bedste kvalitet som tunerkortet kunne præsentere. Havde vi mulighed for at downloade dette "klip" sammen med en kort res. af CPU-forbrug mm. så kan læserne jo selv downloade "klippet" og afspille det på det medie som læser selv bruger til TV.
På den måde har man både din mening om tingene "god, TV=TV-kvalitet osv..." men kan også selv se om det er noget man vil ud og bruge kroner på :D
Det er kun en idé som jeg selv lige savner nu, da jeg efter at have læst din anmeldelse stadig står og ikke aner om det er noget jeg kan bruge til det forbrug (læs: kvalitet) jeg søger.
//Beach