Har prøvet det, og jeg synes ihvertfald det er monster dyrt... men det kommer lidt an på hvordan man gør det, for hvis man benytter en normal WAP data forbindelse (eller hvad det nu hedder) men det er en normal opkalds data forbindelse, så koster det normal tlf. takst! :00 Men man kan også bruge GPRS, men det er altså rimelig pebret, ihvertfald i mit tilfælde... (20kr./Mb.) Det er self. rimelig mange beskeder, men aligevel!
Men jeg prøvede 2 forskellige programmer, og det ene kørte med en slags web interface, så det sådanset var fuld kompatibelt med alle platforme, der kan benytte normal HTML... Det virkede desværre slet ikke :( men det var også rimelig amatør agtig lavet...
Men det andet jeg prøvede var en rigtig msn klient, der var programmeret i java, og det virkede rent faktisk... til en hvis grænse, for det havde lidt svært ved at opdatere beskeder man modtog, og når der endelig kom en igennem var den meget forsinket! Og det var meget ustabilt, med hensyn til om beskederne overhovedet kom igennem...
Kan desværre ikke lige huske hvad programmerne hed?? :p men jeg kan da godt finde ud af det, hvis du er interesseret?